Mina tankar kring BB Steel -> https://klocksnack.se/threads/dubbel-tudor-trubbel-del-1.77064/#post-1940939
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är precis tvärtom, fick inte ihop det alls från början men ju mer jag har beskådat den ju mer vill ja ha den. Snöflingevisarna absolut de kommer vissa stunder på dagen täcka vissa delar av subdials, men jag anser att det har blivit mer av en hype att vilja dissa kombinationen. Mer om detta och hur extremt litet problem det faktiskt är i verkligheten kan du läsa här -> https://www.hodinkee.com/articles/tudor-black-bay-chronograph-reviewOgillar BB Chronon ju mer jag kollar på den. Den är väldigt hög.. dessutom kommer snöflingevisarna ständigt blockera subdials känns det som.. enda moderna tudorkronografen jag kan tänka mig köpa är Monte Carlo heritage..
Ser ju ny ut, wow!Glossy dial 7928 från 1966
![]()
Det finns ingen blå two liner. Den första som kom ut är en svart twoliner.Vilken Pelagos kom ut först? Var det den blåa two-linern?
Köpte min ny i vårasTror ni att Two linern går att köpa hos AD?
Helt klart favvopelagosen! =)Köpte min ny i våras![]()
Känns förhoppningsfullt att höra höra det om Two-Tone. Den är en kandidat som än så länge ligger väldigt högt på listan över kommande önske-klockor!Kollade och provade Nya two-tone BB igår. Absolut inte min klocka men den är faktiskt förbannat snyggt gjord i verkliga livet. Betydligt bättre än på foto.
Testade även BB41 men den kändes tyvärr som ett mycket kantigare och klumpigare alternativ till Explorern (214270), inte riktigt helsåld på den.
... så hade du köpt PaneraiOm jag ändå hade några centimeter större handled...
![]()
Den där skulle jag ha även om jag amputerat armarna. Om allt går vägen så borde jag ha en sån innan veckan är slut. Första arbetsveckan känns lite lättare.Om jag ändå hade några centimeter större handled...
![]()