Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Icke. Enligt krons är det i guld rakt igenomVisst borde det vara guldplätering på denna? Fruktansvärt dåligt med info på Tudors hemsida, står bara "Fluted bezel in steel or yellow gold"
![]()
Visst borde det vara guldplätering på denna? Fruktansvärt dåligt med info på Tudors hemsida, står bara "Fluted bezel in steel or yellow gold"
![]()
Kan säkert vara jag som är blind men jag hittar tex inte vilken karat guldet är eller om indexen också är i guld eller bara behandlade för att likna guldAll info står ju?
Bra ljus på dagens fik
![]()
Den har inte fått riktigt så mycket handledstid som jag trodde men det beror på att jag kärat ner mig i Doxadykare och roterat två stycken flitigt under sommaren. Där emellan har den fått lite tid och varje gång jag bär den slås jag av hur snygg den är. Jag har burit den två dar på raken nu och funderat en del på storleken och om det kommer att få stanna efter sommaren eller inte. Jag har 16,5 cm handled och har kommit till att den funkar på min handled och den sitter bra när jag bär den på länk. Det som möjligen stör mig lite är höjden. Definitivt en vinnare som sommarklocka och när man är ledig. Frågan är om den kommer bäras så mycket på jobbet med skjorta och kavaj. Vi får seHur känner du med klockan nu efter ca tre månader? Vad har du för handledsstorlek? Är fortfarande kär i den tack vare reklamen men jag har inte riktigt handlederna till den...
Har sett 76100 ligga ute runt allt ifrån 32 till 41. Jag vet för lite om gamla tudors för att uttala mig om vad det gör för priset att den är blå, eller att det inte är rätt länk till. Timvisaren ser skavd ut. Så de kanske är original.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hejsan,![]()
Vad tror expertpanelen om denna 76100? Vad borde man betala för den? Kommer på Rolex länk.
Tyckte spontant att den såg fin ut men är ingen expert. Den har ju lollipop visare vilket borde vara ett plus, dock verkar inte visare och index matcha helt? Kul att den är blå också. Serienr verkar börja på 123...
Tack på förhand!
Mvh
Gustav
Hej,Har sett 76100 ligga ute runt allt ifrån 32 till 41. Jag vet för lite om gamla tudors för att uttala mig om vad det gör för priset att den är blå, eller att det inte är rätt länk till. Timvisaren ser skavd ut. Så de kanske är original.
Tack själv - Looking good! Ta väl hand om den![]()
Det är inte tråkigt när semestern går mot sitt slut när man har en sånhär godbit väntandes hemma.
Premiärar min BBB på bild här
Tack till @micke_s för en smidig affär!
Så inåt helvete vacker.
Grattis!! Bra val också, sjukt rolig klocka som kommer bli patinerad efter just vad du gör med den! EnjoyÄntligen tudorägare.![]()
Ja, det är inga problem.Hej! Är väldigt sugen på Tudor BB.
Undrar dock om det är möjligt att köpa den på länk, för att sedan också köpa till ett original tudor bb läder? Detta vill jag göra eftersom att jag tycker att båda valen är riktigt snygga och ger klockoan två helt olika stilar!
Lädret är skitdyrt. Köp på länk och komplettera med läder som inte är från Tudor.Hej! Är väldigt sugen på Tudor BB.
Undrar dock om det är möjligt att köpa den på länk, för att sedan också köpa till ett original tudor bb läder? Detta vill jag göra eftersom att jag tycker att båda valen är riktigt snygga och ger klockoan två helt olika stilar!
Hej!
Är det någon som vet om tygbanden som följer med till vissa BB passar på pelagosen?