Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer facit förresten. Eller inte. Svårt att bestämma mig vad jag tycker.![]()
![]()
![]()
Tack Knugen för hjälp på nybörjarfråga, uppskattas!Välkommen!
Nja, nitarna sitter på sidan av länkbitarna. Grejen är dock att länken inte är nitad på riktigt, utan det ser bara så ut. Därav missnöjet hos vissa.
![]()
Det där är nog en av dom bästa Pelagosbilderna jag sett.Jag saknar min Pelagos ibland till den grad att jag bör....köpa en!
Väldigt bra semesterklocka
![]()
Går också i tankarna att köpa en Pelagos igen. Två av de bästa klockorna jag ägt! (Betat av både blå och svart)Jag saknar min Pelagos ibland till den grad att jag bör....köpa en!
Väldigt bra semesterklocka
![]()
Tackar så hemskt mycketDet där är nog en av dom bästa Pelagosbilderna jag sett.
Jag håller absolut med. Vikten är perfekt och den visar tydligt tiden i alla lägen!Går också i tankarna att köpa en Pelagos igen. Två av de bästa klockorna jag ägt! (Betat av både blå och svart)
Hade du inte sagt något om kontorsmattan så hade du lätt kunnat svänga till det med någon söderhavsö istället![]()
Hade gärna visat pelagosen med någon söderhavsvy som bakgrund, men blåa kontorsmattan får duga så länge...![]()
Mmm... måste nästan ha en blå ocksåAnsluter mig till klubben![]()
Ansluter mig till klubben![]()
Bild togs idag. Så färsk att jag inte ens hunnit ställa in datumet!Grattis! Men vi observanta ser på datumet att bilden togs igår. Hoppas du har en bra anledning till att du lät oss bildtörstiga klocktorskar vänta en hel dag på att få se bilden![]()
Bild togs idag. Så färsk att jag inte ens hunnit ställa in datumet!![]()
NääeeeFredagssyssla. Bytte länken till ett camo canvas/gummi strap. Tycker det var snyggt. Vad tycker panelen?![]()
![]()
![]()
Inte? Jag som tyckte det såg bra ut...
Ska nog beställa ett svart racing läder..Det blir alldeles för plottrig med bandet.
Hmm kan inte rå för det men tycker camo var snyggt...hmm![]()
Hmm kan inte rå för det men tycker camo var snyggt...hmm![]()
Tack..Jag tycker det va mysigt!![]()
Jag tycker att det var snyggt!Hmm kan inte rå för det men tycker camo var snyggt...hmm![]()
Tack..Jag tycker att det var snyggt!![]()