• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fredagssyssla. Bytte länken till ett camo canvas/gummi strap. Tycker det var snyggt. Vad tycker panelen?
IMG_20170929_213245_812.jpg
IMG_20170929_213336_989.jpg
IMG_20170929_213604_856.jpg
Jag tyckte det blev snyggt ☺️

IMG_4310.JPG

Försöker plåta ordentligt. Önskar att jag hade en bättre kamera..
Det är någonting med Pelagos som gör mig sjukt knäsvag. Jag har ingen själv, kör Omega Planet Ocean sedan länge, men jag tröttnar aldrig på Pelagosen (eller black Bay heller). Dock så skiftar jag från dag till dag med vilken färg på urtavla man borde ha. Jag kan inte se det som ett annat tecken än att Tudor har verkligen plockat fram en klassiker som kommer att hålla i generationer.

Det är någonting med Pelagos som gör mig sjukt knäsvag. Jag har ingen själv, kör Omega Planet Ocean sedan länge, men jag tröttnar aldrig på Pelagosen (eller black Bay heller). Dock så skiftar jag från dag till dag med vilken färg på urtavla man borde ha. Jag kan inte se det som ett annat tecken än att Tudor har verkligen plockat fram en klassiker som kommer att hålla i generationer.
Har du haft en då? :)
Riktig kassaskåpskänsla. Jag föll pladask för den blå. Se den i verkligheten, den är verkligen galet intensiv i färgen. Görhärligt IMO!

Enda negativa är väl att titanet är så mjukt att det är en hairlinesmagnet, men det får man ju leva med.

Har du haft en då? :)
Riktig kassaskåpskänsla. Jag föll pladask för den blå. Se den i verkligheten, den är verkligen galet intensiv i färgen. Görhärligt IMO!

Enda negativa är väl att titanet är så mjukt att det är en hairlinesmagnet, men det får man ju leva med.
Nej tyvärr har jag inte haft någon än. Har klämt på den o haft på handleden. Något jag gillade var att den vägde mindre och tool-känslan. Jaså, tar den lätt till sig repor? Det var inte bra, är skrivbordsnisse men fixar rätt mycket med huset o så. Din är sjukt fin!

Tillbaka
Topp