Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tyckte det blev snyggtFredagssyssla. Bytte länken till ett camo canvas/gummi strap. Tycker det var snyggt. Vad tycker panelen?![]()
![]()
![]()
Håller med. Annorlunda men braJag tyckte det blev snyggt![]()
Fredagssyssla. Bytte länken till ett camo canvas/gummi strap. Tycker det var snyggt. Vad tycker panelen?![]()
![]()
![]()
Jag gillar det skarpt!Hmm kan inte rå för det men tycker camo var snyggt...hmm![]()
Tack..Jag tyckte det blev snyggt![]()
Tack..Jag gillar det skarpt!
Det flyger! Utan tvekan.Nya lite bättre bilder...![]()
![]()
![]()
![]()
Touché
Behöver tips om vilket läderband jag ska köpa? Rally eller vanligt? Lägg upp bilder på er samt var ni köpt?? Bilder fr www.![]()
![]()
![]()
Det är någonting med Pelagos som gör mig sjukt knäsvag. Jag har ingen själv, kör Omega Planet Ocean sedan länge, men jag tröttnar aldrig på Pelagosen (eller black Bay heller). Dock så skiftar jag från dag till dag med vilken färg på urtavla man borde ha. Jag kan inte se det som ett annat tecken än att Tudor har verkligen plockat fram en klassiker som kommer att hålla i generationer.![]()
Försöker plåta ordentligt. Önskar att jag hade en bättre kamera..
Har du haft en då?Det är någonting med Pelagos som gör mig sjukt knäsvag. Jag har ingen själv, kör Omega Planet Ocean sedan länge, men jag tröttnar aldrig på Pelagosen (eller black Bay heller). Dock så skiftar jag från dag till dag med vilken färg på urtavla man borde ha. Jag kan inte se det som ett annat tecken än att Tudor har verkligen plockat fram en klassiker som kommer att hålla i generationer.
Nej tyvärr har jag inte haft någon än. Har klämt på den o haft på handleden. Något jag gillade var att den vägde mindre och tool-känslan. Jaså, tar den lätt till sig repor? Det var inte bra, är skrivbordsnisse men fixar rätt mycket med huset o så. Din är sjukt fin!Har du haft en då?
Riktig kassaskåpskänsla. Jag föll pladask för den blå. Se den i verkligheten, den är verkligen galet intensiv i färgen. Görhärligt IMO!
Enda negativa är väl att titanet är så mjukt att det är en hairlinesmagnet, men det får man ju leva med.
Den där är ju dock grym!Någon med en 79220n eller BB36a som vill prova på Tudor 79280?
Behöver mer snöflingor i mitt liv
![]()
Snyggt köpt på?Hajskinn fr.o.m. nu
![]()
ebaySnyggt köpt på?
Fantastiskt bekvämt. Mjukt och fast på samma gångebay
Märket ör tyskt, ”Di” och de är miljöcertifierade. Vill inte bidra till horribel hantering av djur.