• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag har ganska länge sysslat med japanska klockor - Grand Seiko, The Citizen, Citizen Chronomaster... Och har varit mycket nöjd. Men varje dag tittar jag på bilder på North Flag, och jag tror att det måste jag ha som nästa klockan. Den är bara så vacker på något sätt :s

TudorNorthFlag_Steel_0003_03-1050x800.jpg

Använt min BB36 på länk dagligen i snart ett år och nu fått sug efter en SUB igen... :D
Är OWG men känns ändå lite motigt att sälja..

Nån som har tips på hur jag botar separationsångesten? ;)

Använt min BB36 på länk dagligen i snart ett år och nu fått sug efter en SUB igen... :D
Är OWG men känns ändå lite motigt att sälja..

Nån som har tips på hur jag botar separationsångesten? ;)
Sitter på den kombon just nu och dem kompletterar varandra väldigt bra så är bara att spara!:) Använder dock bb36 mest just nu

Jag har ganska länge sysslat med japanska klockor - Grand Seiko, The Citizen, Citizen Chronomaster... Och har varit mycket nöjd. Men varje dag tittar jag på bilder på North Flag, och jag tror att det måste jag ha som nästa klockan. Den är bara så vacker på något sätt :s

TudorNorthFlag_Steel_0003_03-1050x800.jpg
Japp, sjukt snygg! Önskar bara att det gula inte var gult...

Kära Tudorvänner!

Efter att ha velat fram och tillbaka, bestämmer jag mig för att ha kvar min BB. Har även bestämt mig för att köpa en länk till klockan. Någon har har tips eller är det bara att ringa återförsäljare och beställa ett?

Tillbaka
Topp