Code
AKA Vincent B
Riktigt snyggt...Fantastiskt bekvämt. Mjukt och fast på samma gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt...Fantastiskt bekvämt. Mjukt och fast på samma gång
Behåll den du har och spara till den nya. Eller sälj båt annat...Använt min BB36 på länk dagligen i snart ett år och nu fått sug efter en SUB igen...
Är OWG men känns ändå lite motigt att sälja..
Nån som har tips på hur jag botar separationsångesten?![]()
Behåll den du har och spara till den nya. Eller sälj nåt annat...
Tack för tipset!Behåll den du har och spara till den nya. Eller sälj båt annat...
Sitter på den kombon just nu och dem kompletterar varandra väldigt bra så är bara att spara!Använt min BB36 på länk dagligen i snart ett år och nu fått sug efter en SUB igen...
Är OWG men känns ändå lite motigt att sälja..
Nån som har tips på hur jag botar separationsångesten?![]()
Sitter på den kombon just nu och dem kompletterar varandra väldigt bra så är bara att spara!Använder dock bb36 mest just nu
Japp, sjukt snygg! Önskar bara att det gula inte var gult...Jag har ganska länge sysslat med japanska klockor - Grand Seiko, The Citizen, Citizen Chronomaster... Och har varit mycket nöjd. Men varje dag tittar jag på bilder på North Flag, och jag tror att det måste jag ha som nästa klockan. Den är bara så vacker på något sätt :s
![]()
Jag har ca 17,5cmJobbig tråd för mig. Det är något med Tudor.
Någon med ~17.5 cm handled som kan bidra med wrist shot på en BB ETA?
Jag har tyvärr inte kvar den i samlingen men jag tyckte den satt riktigt bra, upplevde aldrig storleken som ett problem! är en av de klockorna jag ägt som fått stannat längst.@ahlqvist
Tack! Riktigt bra. Trodde den skulle se större ut. Hur upplever du den?
Jobbig tråd för mig. Det är något med Tudor.
Någon med ~17.5 cm handled som kan bidra med wrist shot på en BB ETA?
Just Black Bay Blue är en klassiker, krispigt rent utseende. Kan ej se mig mätt på den.
I'm back maddfaaaKkaaas
![]()
![]()
I'm back maddfaaaKkaaas
![]()
![]()
Ögonblicksbild
![]()
Hahaha Nice..I'm back maddfaaaKkaaas
![]()
![]()
Skulle kört orginal på denna..Kära Tudorvänner!
Efter att ha velat fram och tillbaka, bestämmer jag mig för att ha kvar min BB. Har även bestämt mig för att köpa en länk till klockan. Någon har har tips eller är det bara att ringa återförsäljare och beställa ett?
Skulle kört orginal på denna..
Tudor-ception! Hur många nivåer av black bay kan vi fotografera?![]()
![]()
Nu gjorde jag det, hittade en fin North Flag på TZ-UK för en bra pris och köpte den. Måste troligtvis sälja några klockor nu från kollektionen, men nu bryr jag mig inte alls om det!