Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, broder!Grym bild!
Googlade Tudor Hydronaut och måste säga att det inte var någon fager klocka... Skulle tro att det har med det att göra.Så om man jämför Oris Aquis med en Tudor Hydronaut så hamnar dom ganska lika i pris känns det som. Lite nyfiken på hur det kan tänkas komma sig? Jag vet att Orisen är nyare, men är det den enda anledningen? Urverket är ju snäppet över på Tudor då det är top grade som dessutom fått KIF och Triovis.
Kvalitét och finish vinner nog Tudor med, men ändå verkar Oris vara mer populära?
Googlade Tudor Hydronaut och måste säga att det inte var någon fager klocka... Skulle tro att det har med det att göra.
Så är det. Tycker den ser spretig och osammanhängande ut. Ingen harmoni. Men som sagt smaken är som baken.
Smaken är som baken. Vet dock inte vad som skulle vara fel på den
Han har väl fler?Han säljer klockan
Finns en hel del klockor där ute som jag tycker är fula. Men det påverkar ju inte prisetSå är det. Tycker den ser spretig och osammanhängande ut. Ingen harmoni. Men som sagt smaken är som baken.
Drog (kanske förhastat) slutsatsen att modellen är impopulär då man sällan ser den. Om en klocka inte säljer (sålde) bra är det ju inte orimligt att anta att det har med utseendet att göra. Då påverkar det priset.Finns en hel del klockor där ute som jag tycker är fula. Men det påverkar ju inte priset
Vet inte hur länge dom legat uppe när dom varit till försäljning. Jag har fått flera bud men är ute efter byteDrog (kanske förhastat) slutsatsen att modellen är impopulär då man sällan ser den. Om en klocka inte säljer (sålde) bra är det ju inte orimligt att anta att det har med utseendet att göra. Då påverkar det priset.
Den är finShit va bra den är!!
Tudor x Harrods Limited Edition (bilder från IG)
Den vill jag handla!Shit va bra den är!!
Tudor x Harrods Limited Edition (bilder från IG)