Synd bara att Tudor envisas med guldmarkeringar, guldvisare och fakelume..Shit va bra den är!!
Tudor x Harrods Limited Edition (bilder från IG)
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd bara att Tudor envisas med guldmarkeringar, guldvisare och fakelume..Shit va bra den är!!
![]()
![]()
Får man fråga vart du köpt natot?
Ska inte svara för Rum Runner men ser väldigt likt ut mitt Zuludiver jag har hemma. Royalstraps.se säljer dom, inte billigt men de håller fin kvalité och är mjukare och skönare än annat jag testat.Får man fråga vart du köpt natot?
Grattis - Du gjorde ett sjukt kap för den pengen!Kul att få vara med i den här tråden igen
![]()
Tack, jag vet, i princip helt nyGrattis - Du gjorde ett sjukt kap för den pengen!
Riktigt snygg! Du får gärna visa några fler bilder, sitter själv och överväger om det är värt att avyttra min röda BB till förmån av ChrononKul att få vara med i den här tråden igen
![]()
Synd bara att Tudor envisas med guldmarkeringar, guldvisare och fakelume..![]()
Har inte så många bilder på den än, fick den idag. Tror du får bättre bilder om du googlarRiktigt snygg! Du får gärna visa några fler bilder, sitter själv och överväger om det är värt att avyttra min röda BB till förmån av Chronon![]()
*fakepatina*Lovar att lumen är äkta!![]()
Kul! Hur känns den där då? Jag testade en som hastigast för några månader sedan. Ser fin ut!Kul att få vara med i den här tråden igen
![]()
Jodå, kanske lite bulkig, och ovant med 22mm band, men välbalanserad och trevlig som tusan att se påKul! Hur känns den där då? Jag testade en som hastigast för några månader sedan. Ser fin ut!
Grymt läcker! Vet du hur många ex som gjorts?Shit va bra den är!!
![]()
![]()
Monkey SwagFår man fråga vart du köpt natot?
Ingen vet - Kommer fortsätta tillverkas löpande vad jag vetGrymt läcker! Vet du hur många ex som gjorts?
Aha, tack för svar.Ingen vet - Kommer fortsätta tillverkas löpande vad jag vet
Gammal kärlek![]()
![]()
Så jäkla braGammal kärlek![]()
![]()
Riktigt snyggGammal kärlek![]()
![]()
Den där är så jävla bra oavsett vad folk säger!!Kul att få vara med i den här tråden igen
![]()
Feeeeeet
Svårt att ge Advisorns urtavla rättvisa på bild.
![]()
Det var riktigt längesen jag postade i denna tråd, så här kommer en North Flag!![]()