Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oväntat bra ändå!
![]()
Grattis till en fin klocka. Har varit OWG med min sedan april.Äntligen får man göra entré i den här tråden!
![]()
Tack! Är löjligt nöjd än så länge, trodde 36 mm skulle behöva tid att vänja sig vid men kändes så jäkla bra direkt!Grattis till en fin klocka. Har varit OWG med min sedan april.
Vad sägs om ”förstörd” eller ”skadad”. Smaken är som baken men tycker det är trams när folk försöker få skadat till premium. ”Tropic” exempelvis är premium i min värld om det är en jämn brun färg, inte om den är allmänt missfärgad med bruna inslag...Hej!![]()
Någon som har koll på vad som hänt med denna tavlan? Alla patinafenomen har ju namn så vad kallas denna patina? BBQ’ed?
(Bild lånad fr ebay)
Vet inte om folk direkt betalar premium för mooncrater röta men det var väl bara så att de tidiga 7016 (och 7021) hade kass lack som tämligen lätt bubblade upp. Så om man gärna vill ha en tidig Snowflake med orginaltavla så är det stor risk att den är "rutten".Vad sägs om ”förstörd” eller ”skadad”. Smaken är som baken men tycker det är trams när folk försöker få skadat till premium. ”Tropic” exempelvis är premium i min värld om det är en jämn brun färg, inte om den är allmänt missfärgad med bruna inslag...
Ahhh - jag blir glad så fort jag ser en BB36 och varje gång undrar jag varför jag inte köpt nån än... Helt underbar dinka!Äntligen får man göra entré i den här tråden!
![]()
Går det att köpa Tudors camo natoband separat hos AD? Någon som vet vad ett sådant skulle kosta?
Härligt!Hade varit roligare om man fick leka fritt utan att vara bunden till refenUttråkad på nyårsdagen? Lek lite på Tudors hemsida...
https://www.tudorwatch.com/watches/heritage-black-bay/experience
Exakt, man kunde ju ändå bara göra de modeller som redan finns..Härligt!Hade varit roligare om man fick leka fritt utan att vara bunden till refen![]()
Grattis! Det där är verkligen världens snyggaste klocka!![]()
Ny här. Har främst Seikodykare men här kommer mina första bilder på min nya finaste klocka![]()
![]()
Grattis och välkommen in i värmen! Grymma bilder!![]()
Ny här. Har främst Seikodykare men här kommer mina första bilder på min nya finaste klocka![]()
![]()
Fantastiska bilder!![]()
![]()
Grattis! Det där är verkligen världens snyggaste klocka!
Önskar bara att jag hade lite större handleder så att jag också kunde bära upp den..![]()
Grattis och välkommen in i värmen! Grymma bilder!
Fantastiska bilder!
Idag kom min andra Tudor. Jag har längtat länge efter just den här modellen och nu hittade jag ett bra exemplar. Ursäkta risig wristshot.
![]()
![]()