Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hejsan forumvänner! Är på en flitig jakt efter en tudor Prince oysterdate / day-date och skickar därför en förfrågan i denna passande tråd om det finns någon trevlig individ som har en att avverka. Önskar en 36/38 mm i fint skick. Denna klocka är en present till mig själv på 18 års dagen om en månad så är lite stressad över den knappa tiden.
Tack på förhand
Hälsningar
Love
Snygg med läderSitter skönt på lädret!
![]()
Välkommen in i klubbenDå har man äntligen fått den stora äran att kunna posta i denna tråd!
Älskar verkligen stålarmbandet men är ju sjukt sugen på att prova tygarmbandet också, någon som har tips på bra verktyg för armbandsbyte på BB?
![]()
Välkommen! Jag kör på Bergeon 6767-F som funkar bra för mig. Kan dock inte påstå att jag har så mycket att jämnföra medDå har man äntligen fått den stora äran att kunna posta i denna tråd!
Älskar verkligen stålarmbandet men är ju sjukt sugen på att prova tygarmbandet också, någon som har tips på bra verktyg för armbandsbyte på BB?
![]()
Tycker du? Jag brukar ha det när jag åker skidor och dylikt, tycker det är bekvämare med natot än med länkVälkommen in i klubben
Du kommer ångra dig, been there done that, den bara far och flänger. In my opinion![]()
Välkommen! Jag kör på Bergeon 6767-F som funkar bra för mig. Kan dock inte påstå att jag har så mycket att jämnföra med![]()
Har ingen bild, men jag har ett tips: med frakten så kommer du upp över 200 kr så välj Royal Straps (http://royalstraps.se/product/nyhet-i-butiken-zuludiver-hybridnato)Finns det någon här som har testat detta Nato från WatchGecko på en BB burgundy? Skulle vara kul att få se en bild över hur bra färgerna matchar.
![]()
Länk: https://www.watchgecko.com/zuludive...ap-hybrid-nylon-nato-satin.php#product-tabs=2
Att den är äktaHar gått i tankar att köpa mig en Tudor Black Bay. Vad tycker ni är det viktigaste att tänka på inför ett BB köp eller Tudor generellt?
SjälvklartAtt den är äkta![]()
Smak bara. De ser ju olika ut.Självklartmen jag tänkte om det finns några speciella saker att titta efter och vad som är pros och cons med att välja den med inhouse urverket eller ETA urverket
![]()
Välkommen in i klubben
Du kommer ångra dig, been there done that, den bara far och flänger. In my opinion![]()
Välkommen! Jag kör på Bergeon 6767-F som funkar bra för mig. Kan dock inte påstå att jag har så mycket att jämnföra med![]()
Tackar för tipset! missade helt att dessa fanns på Royalstraps, får bli en beställning under veckanHar ingen bild, men jag har ett tips: med frakten så kommer du upp över 200 kr så välj Royal Straps (http://royalstraps.se/product/nyhet-i-butiken-zuludiver-hybridnato)Fast sen använder du så klart rabatten "KS10" (tror jag att det är) och får 10% så då blir det ännu billigare
![]()
Finns på Ebay (inom EU) för ca 200kr https://www.ebay.com/itm/Bracelet-s...693490&hash=item231e98b588:g:FhEAAOSwQItTy~DHVart kan man lättast få tag på en Bergeon 6767-F?![]()
Riktigt fina bilder! Förmodar du inte tagit bilderna med en vanlig mobiltelefon?Fortfarande kär
Men är det någon som har koll på varför visarna sitter så långt i från varandra i höjdled?
![]()
![]()
![]()
Riktigt fina bilder! Förmodar du inte tagit bilderna med en vanlig mobiltelefon?
Finns en till salu nu här på KS ;-)Är lite "förvånad" att det inte finns fler BB stål i omlopp ännu. ref 79730. Tycker den är för jäkla läcker.
Haha har sett den. Dock köpte jag en annan stålis i julas som stillade behovet.Finns en till salu nu här på KS ;-)