Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
heheh Coolers!Haha har sett den. Dock köpte jag en annan stålis i julas som stillade behovet.![]()
Spana in denna! En Limited Edition Black Bay Blue med House of Tudor loggan från Storbritanniens kungliga ätter. Försöker få reda på mer info!
![]()
Snygg. Som föregående skulle jag hellre se den i rött.Spana in denna! En Limited Edition Black Bay Blue med House of Tudor loggan från Storbritanniens kungliga ätter, enbart 75st tillverkade.
Verkar som att Tudor Rosen med kronan på är ett emblem som används bland annat av The Yeomen of the Guard vilket är Drottningens livvakter i Storbritannien.
![]()
Snygg. Men Franska armén (tror jag det var) är ännu finare!Spana in denna! En Limited Edition Black Bay Blue med House of Tudor loggan från Storbritanniens kungliga ätter, enbart 75st tillverkade.
Verkar som att Tudor Rosen med kronan på är ett emblem som används bland annat av The Yeomen of the Guard vilket är Drottningens livvakter i Storbritannien.
![]()
Samma som franska armén, på IGSnygg. Men Franska armén (tror jag det var) är ännu finare!
Vart hittade du denna?
Vad heter kontot?Samma som franska armén, på IG
Postar du alla bilder för att du gillar klockan? eller är det low key marknadsföring att den ligger ute på köp & sälj?
Helt OK enligt min åsikt. Inte lika stark som på pelagosen men klart godkänt. Bilderna togs nyss med belysning av iPhone-lampa i ca 10 sek.Hur upplever folk lumen på Tudor Black Bay?
Gillar den röda BB skarpt, bara att gratulera.Senaste inköpet och första "lyx" klockan. känns väldigt härligt![]()
![]()
Den är otroligt snygg i verkligheten, spelar med ljuset något fantastiskt!Gillar den röda BB skarpt, bara att gratulera.
Ska ha en sådan någon dag.
Jäkligt bra johnnie!!!!Senaste inköpet och första "lyx" klockan. känns väldigt härligt![]()
![]()
I ett helt mörkt rumHur upplever folk lumen på Tudor Black Bay?