• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jonulf

Audemars
2-Faktor
På med länken igen! 36mm känns perfekt och tycker allt annat är stort nu men saknar fan min BB blue...

F9435F4C-02AD-41E3-8EE0-AB445F36D27F.jpeg


2718BE35-A01F-4AEF-8314-F45D9DC41FBA.jpeg
64D8BCDF-EF61-4DB3-9D76-1E0C908C10F8.jpeg
 
Hej på er, saknar min röda BB som fick lämna för annat och är nu på jakt :) så någon som har en med rose logan eller vet någon som funderar på att sälja?
 

m_s

Patek
2-Faktor
Spana in denna! En Limited Edition Black Bay Blue med House of Tudor loggan från Storbritanniens kungliga ätter, enbart 75st tillverkade.

Verkar som att Tudor Rosen med kronan på är ett emblem som används bland annat av The Yeomen of the Guard vilket är Drottningens livvakter i Storbritannien.
2028555D-DD87-41BB-9670-3B54C200BC1F.jpeg
 
Senast ändrad:

Dnyman

Omega
Spana in denna! En Limited Edition Black Bay Blue med House of Tudor loggan från Storbritanniens kungliga ätter, enbart 75st tillverkade.

Verkar som att Tudor Rosen med kronan på är ett emblem som används bland annat av The Yeomen of the Guard vilket är Drottningens livvakter i Storbritannien.
2028555D-DD87-41BB-9670-3B54C200BC1F.jpeg
Snygg. Som föregående skulle jag hellre se den i rött.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Spana in denna! En Limited Edition Black Bay Blue med House of Tudor loggan från Storbritanniens kungliga ätter, enbart 75st tillverkade.

Verkar som att Tudor Rosen med kronan på är ett emblem som används bland annat av The Yeomen of the Guard vilket är Drottningens livvakter i Storbritannien.
2028555D-DD87-41BB-9670-3B54C200BC1F.jpeg
Snygg. Men Franska armén (tror jag det var) är ännu finare!
Vart hittade du denna?
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor

Pantzar

Omega
Var det någon här som gjorde ett fynd på en BB förra helgen? Var nämligen inne hos Bergströms där dom sålde två röda gen 1 till 40% rabatt.. Kändes spontant som ett superklipp att få en ny på länk för knappt 19´ från AD..
 
Topp