• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vill man ha en Tudor i brons så är Bucherer-klockan självklar.

http://www.bucherer.com/uk/tudor-he...matic-blue-dial-mens-watch-m79250bb-0001.html

DC82873E-4C3F-4F5D-AEBD-100D672E2DFE.jpeg

Är väldigt sugen på en Black Bay Blue med ETA-verket. Har gjort en köpes, men om det är någon här som vill avyttra sin så står jag gärna till tjänst. :)

Tjockleken antagligen. Jag känner samma där. ETA är rätt mkt tunnare
Jag tycker den nya blir lite för tjock, den känns rejält mycket tjockare än den gamla som jag redan tycker känns lite tjock. Sedan gillar jag inte heller den nitade länken som sitter på de nya så särskilt mycket.
Mina två cents:

Den nya versionen är tjockare, har fulare (nitad) länk, och sämre tavla som saknar böjda texten (rotor self-winding) och rosen på tavlan som ETA-versionen har.

Tack för snabb återkoppling, ungefär det jag misstänkte när jag läst i tråden tidigare. Tjockleken är väl det som skulle störa mig mest. Är det påtagligt? Har någon lite jämförelsebilder?

Gällande texten är jag helt motsatt, smileytexten går mig på nerverna :banghead:

Lite kul - Tudor verkar ha börjat tillåta besök hos Manufacturen. Just nu är ett gäng retailers från Singapore på besök hos Tudor och även Tudors strap-fabrik. Hoppas på att Tudor även bjuder in svenska ad med kunder i framtiden. Efter besöket hos Panerai i höstas så vore Tudor inte helt fel (man har ju ägt iaf en 14 Tudors vid det här laget).

Tillbaka
Topp