Sweet!
Obligatorisk wrist shoot på klockan i fråga nu!
Här kommer ett gäng bilder från resa som rabatten på klockan hjälpte till att finansiera
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sweet!
Obligatorisk wrist shoot på klockan i fråga nu!
Här kommer ett gäng bilder från resa som rabatten på klockan hjälpte till att finansiera
Haha!Ah. Kollade bara snabbt och trodde det var flygbiljetten, men var visst biljett till Operan
Om du har perfekt mått på handleden för att ha mikro-justeringen i yttersta läget (viket jag gissar på att du syftar på med auto adjustable) utan att länken blir för tight eller lös så skulle jag säga att det är GULD. För min del blir den i ytterst läget för mycket häng i länken redan så flexen kommer aldrig till användning, men att ha mikrojusteringarna är minst lika bra skulle jag säga, använder den flera gånger dagligen!Auto adjustable länk på Pelagos, hur bra är den? Har drägglat över @GRONK bilder och funderar mer och mer på pelagosen.
Den har några fasta lägen och sen ett "resorläge" som man använder när man har den utanpå våtdräkten eller kavajen, beroende på vart man ämnar dyka. Jag tycker den är kanon, nej förresten, jag tycker den är perfekt.Auto adjustable länk på Pelagos, hur bra är den? Har drägglat över @GRONK bilder och funderar mer och mer på pelagosen.
Den är en riktig pärla! Länken är gudomlig och att man kan justera hur tight den ska sitta under dagen gör den ännu bättre. Burkar själv börja med det tightaste på morgonen och den avsluta med det yttersta laget som spänner automatiskt på kvällen. Dock hade jag gärna vilja se att man hade haft spänning från alla lägen istället. Men det är bara min personliga åsikt. Är också lite fundersam över hur ömtålig den är med fjädrarna osv.Auto adjustable länk på Pelagos, hur bra är den? Har drägglat över @GRONK bilder och funderar mer och mer på pelagosen.
Bilhandlarhäng blir ju omöligt med spänning i alla lägen, det går ju fetbort.Den är en riktig pärla! Länken är gudomlig och att man kan justera hur tight den ska sitta under dagen gör den ännu bättre. Burkar själv börja med det tightaste på morgonen och den avsluta med det yttersta laget som spänner automatiskt på kvällen. Dock hade jag gärna vilja se att man hade haft spänning från alla lägen istället. Men det är bara min personliga åsikt. Är också lite fundersam över hur ömtålig den är med fjädrarna osv.
Snyggt! Vart kan man köpa?Sommarkläder till bb36 införskaffat!
Var har du fått tag på den där "pincetten"? Ser smidigt ut att få loss bandstift med och inte lika sweindyr som Bergeon (eller?)
Noterde denna på Tudors instagram också... Ny LHD eller är det ljuset som spelar ett spratt? Visst ser 22 i datumfönstret svart ut? Jämna datum är ju röda på befintlig LHD...
Bilden är från Tudors instagram, ser ut att vara Bergeon 7825 med lite krympslang på...Var har du fått tag på den där "pincetten"? Ser smidigt ut att få loss bandstift med och inte lika sweindyr som Bergeon (eller?)
Stilig bild btw
Aha, för en slö jävel. Vad kostar en sån?Bilden är från Tudors instagram, ser ut att vara Bergeon 7825 med lite krympslang på...
ca 1500kr, plus krympslang!Aha, för en slö jävel. Vad kostar en sån?
Oj jävlar! För en pincett med skåra i! Nä nu kom snålänningen fram i mig, då får de vaca 1500kr, plus krympslang!
Tackar! Går att köpa på cheapestnatostrapsV
Snyggt! Vart kan man köpa?
Snygg låda om inget annat!Vet inte vad som saknas för att det skall vara ett komplett set, det bör väl ha funnits en manual med?
Håller med Tycker nog att själva klockan är ganska så snygg den ocksåSnygg låda om inget annat!
Mycket bra! Gratulerar till den finingenVet inte vad som saknas för att det skall vara ett komplett set, det bör väl ha funnits en manual med?
Tack @JohnneMycket bra! Gratulerar till den finingen