Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte säga annat än at hålla med att den nya Tudor Ranger är en besvikelse, alldeles för stor för min smak.
Här är en bild på mina två Tudors jag har i min ägo, en Tudor Ranger 9050 och en Tudor 90500 som båda är 34mm och sitter perfekt på mina taniga handleder
![]()
kan det här vara något tro? känns om inte annat lite dressigare.
Here goes, lite perspektiv på bilden men menGör det
Säkert jag som yrslar men gör gärna det.
Skönt med nyservad.
Here goes, lite perspektiv på bilden men men
![]()
Kan inte säga annat än at hålla med att den nya Tudor Ranger är en besvikelse, alldeles för stor för min smak.
Här är en bild på mina två Tudors jag har i min ägo, en Tudor Ranger 9050 och en Tudor 90500 som båda är 34mm och sitter perfekt på mina taniga handleder
![]()
Absolut, det finns en del sådana på forumet. Lägg ut en WTB.Så jävla snygg, vill ha en ny sådan. Tror ni det är möjligt att finna en ?
Du kan kanske hitta en men då är det en Tiger klocka och dom känns inte så fräcka.Är ute efter en helt ny oanvänd. Men antar att det lär bli väldigt svårt.
kan det här vara något tro? känns om inte annat lite dressigare.
Grymt snyggt! Var har du fixat perlonbandet?
Tudorfredag [emoji2]
![]()
Vad e det där för franken-smiley?
Sjyst klocka ändå
Vad e det där för franken-smiley?
Sjyst klocka ändå
Avsaknad av bubbla?
Öh, va?
![]()
Skickat från min Commodore 64
Han pratar om smileyn som ser skev ut![]()
Grymt snyggt! Var har du fixat perlonbandet?
Kanske ROB-1832 har en susning?