• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

luddviig

Panerai
Kan inte säga annat än at hålla med att den nya Tudor Ranger är en besvikelse, alldeles för stor för min smak.
Här är en bild på mina två Tudors jag har i min ägo, en Tudor Ranger 9050 och en Tudor 90500 som båda är 34mm och sitter perfekt på mina taniga handleder :)
dsasadasd 2.JPG
 

Pope

Cartier
Mycket gnäll på nya Rangern. Tycker den är as-cool! Dessutom tycker jag det ser fränt ut utan endlänkar.
Reserverar mig för storleken. Har inte haft den på armen ännu.
 

hedbrg

Panerai
Suktar efter en Big Block, typ 79180, men ser ut att vara en rätt rejäl pjäs?
Är det någon som har en bild hur den sitter på handleden från sidan, så man får en känsla för höjden?
 

SSL

Audemars
Kan inte säga annat än at hålla med att den nya Tudor Ranger är en besvikelse, alldeles för stor för min smak.
Här är en bild på mina två Tudors jag har i min ägo, en Tudor Ranger 9050 och en Tudor 90500 som båda är 34mm och sitter perfekt på mina taniga handleder :)
dsasadasd 2.JPG

Riktigt sjyssta. När man ser dina är hela moderna Tudor en besvikelse
 

instinqt

Breitling
Något hädisk fråga kanske: någon som sett en Big Block utan bubbla? Skulle vilja se en bild på hur det ser ut då jag inbillat mig att det nog vore ganska snyggt.
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Så jävla snygg, vill ha en ny sådan. Tror ni det är möjligt att finna en ?
Absolut, det finns en del sådana på forumet. Lägg ut en WTB.
Annars skulle jag leta efter en bigblock. Lite dyrare men mycket fetare. Ref. 79170, alt. 79160 eller 79180 beroende på vilken bezel du vill ha.
Det viktigaste är att kolla så den inte är överpolerad, service är inte allt för dyrt på ett ETAverk.
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Är ute efter en helt ny oanvänd. Men antar att det lär bli väldigt svårt.
Du kan kanske hitta en men då är det en Tiger klocka och dom känns inte så fräcka.
Annars kan du hitta Tudor Chrono pre Tiger i väldigt bra skick. Att leta efter en oanvänd är näst intill omöjligt då klockorna slutade tillverkas på slutet av nittiotalet.
 
Tudor Style som blev uppvisad på Basel, är det något som har en susning om när de kommer börja säljas? Har försökt googla lite men inte hittat någonting direkt. Fan vad snygg den är, 38 mm hade ju varit en perfekt vardagsklocka!

 
Topp