Tudorfredag [emoji2]
![]()
Skickat från min Commodore 64
Fantastisk! Så fort jag blir av med 79160:n så vill jag ha en sådan! Har du några tips och råd gällande köp av en liknande som man kunde få ta del av här eller i PM?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudorfredag [emoji2]
![]()
Hej,
Vet ej exakt när dom kommer, hoppas någon gång i augusti. En style date, länk, 38mm kostar, 19.440:-
MVH
Tudorfredag [emoji2]
![]()
Ok nu har jag läst hela tråden *pust*
Trodde jag ville ha en Ranger som första Tudor, eller jag har varit inne på vintage tidigare och även en BB, men nu vet jag att det är en Pelagos jag vill ha.
M
Trodde jag ville ha en Ranger som första Tudor, eller jag har varit inne på vintage tidigare och även en BB, men nu vet jag att det är en Pelagos jag vill ha.
M
Bland de trevligaste klockorna jag haft. Läst Tudor Pelagos tråden också?
![]()
![]()
![]()
Alla som äger en blå bb räcker upp en hand!
Skickat från min iPad med Tapatalk
Tumme upp!
Inte läst tråden men får göra det även om jag redan har bestämt mig
M
M
Pelagosen ser fantastisk ut med direkt ljus på, men lite väl stealth i dagsljus kan jag tycka ibland (pga borstade titanet).
Keeper hur som!
![]()
Nån som vet ifall man kan bada/dyka med ovan skinnrem?
Skickat från min iPad med Tapatalk
Visa bild på bb med hirsch!Är nog inte att rekommendera, sliter på skinnet.
Jobbar absolut inte för Hirsch men vill du bada så sätt på ett Hirsch performance, de tål vatten.
Satte på ett svart/blått sånt (se bild) på en blå BB i förrgår, blev satans snyggt!!
![]()
Visa bild på bb med hirsch!![]()
Visa bild på bb med hirsch!![]()
Hittar tyvärr ej! Länka gärnatyckte mig se en som la upp på instagram under hashtagen klocksnack
Snygg!God morgon!
![]()
God morgon!
![]()
Som jag tolkar det så köper man den på länk eller på läder och i bägge fallen ingår textilstrapet.
Då är jag inte ute och cyklar. Märkligt.
Hos uret
![]()
Upp till åtta veckor.Finns de på lager?