• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

virrooo

Audemars
2-Faktor
Tudorfredag [emoji2]

e6y5umyn.jpg



Skickat från min Commodore 64

Fantastisk! Så fort jag blir av med 79160:n så vill jag ha en sådan! Har du några tips och råd gällande köp av en liknande som man kunde få ta del av här eller i PM? :)
 
Pelagosen ser fantastisk ut med direkt ljus på, men lite väl stealth i dagsljus kan jag tycka ibland (pga borstade titanet).

Keeper hur som!
 

Rikard

Omega
utasa2e9.jpg


Nån som vet ifall man kan bada/dyka med ovan skinnrem?

Skickat från min iPad med Tapatalk

Är nog inte att rekommendera, sliter på skinnet.
Jobbar absolut inte för Hirsch men vill du bada så sätt på ett Hirsch performance, de tål vatten.

Satte på ett svart/blått sånt (se bild) på en blå BB i förrgår, blev satans snyggt!!

image.jpg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Okej, en grej som jag inte förstår med Black Bay. Du betalar samma pris för klockan på läderband som på natoband, men köper du den på läderband får du med natobandet? Det följer även med när du köper den på länk, men då är ju priset högre.

Vem köper den på nato(som förövrigt var jävligt snyggt)?
 
Topp