Ja, och med keramiklagring i tillsnäppningen till och med.den dära lilla flärpen man måste lyfta på före man kan öppna själva låset haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, och med keramiklagring i tillsnäppningen till och med.den dära lilla flärpen man måste lyfta på före man kan öppna själva låset haha
Låter mycket bra. Snyggt rekat!storleksmässigt är den perfekt!
tror den lär bli en storsäljare för tudor speciellt i asien där folk överlag har mindre handleder än här!
gilten är inte för mycket utan sådär perfekt
krontuben sticker inte ut så mycket alls jämfört med dom äldre BB.
det röda på bezeln gör den lite mer sportig för utan det hade den nog lätt kunnat bli för prollig
detta är en svår modell att förutspå vad som kommer hända i framtiden eftersom den egentligen redan nu är lite för långt inne på.rolex mark!Kul att se.
Är själv i valet och kvalet huruvida jag ska slå till på denna eller vänta på att det kommer en med silver bezel insert. Kanske det guldiga på bezeln är en aning mycket. Men jag får väl testa den i butik.....
Tack för inlägg och bilder!hahaha
hur tog du den?
bucherer i cph har dummys på 58an och gmt!
enligt säljaren är dom dom enda i norden med dummys på dessa modeller!
asså vilken klocka!!!
jag är såld även om den ej fungerade haha
perfekt storlek på mina 16.5 cm handleder
rätt stor skillnad på vikt när det kommer till gmt och 58!!!!
men vilket fall som helst underbar kvalite!
har alla black bays ett clasp på låset som sport rollarna har?(58 har det iallafall)
58an kommer jag nog att köpa!
För vintageutseendet I guess. Tycker det är snyggt med nitade länkar men då ska de ju faktiskt vara nitade också, vilket denna inte är om jag minns rätt. Det är lite B tycker jag. Men jag vill ha en ändå.Har säkert tagits upp tidigare i tråden, men varför bytte Tudor till den nitade länken?
Finns det några fördelar med den? Tycker personligen att den är mycket sämre iallafall till utseendet än den föregående länken!
nej det är bara fejkade nitar! kollar man noga på bilden så ser man skruvarnaFör vintageutseendet I guess. Tycker det är snyggt med nitade länkar men då ska de ju faktiskt vara nitade också, vilket denna inte är om jag minns rätt. Det är lite B tycker jag. Men jag vill ha en ändå.
Nä det tror jag inte. Skruvarna är skruvar och nitarna är väl... nitar. Ser då inga skruvspår eller nåt med lupp ens. Då måste de har ansträngt sig för att kamouflera det. Det går bara att skruva av länkarna närmaste spännet, inte de andra. Äkta nitar säger jag.nej det är bara fejkade nitar! kollar man noga på bilden så ser man skruvarna
Du behöver en bättre luppNä det tror jag inte. Skruvarna är skruvar och nitarna är väl... nitar. Ser då inga skruvspår eller nåt med lupp ens. Då måste de har ansträngt sig för att kamouflera det. Det går bara att skruva av länkarna närmaste spännet, inte de andra. Äkta nitar säger jag.
Nej. Möjligen om det nåt special på de två närmaste länken som jag inte har på nu då men det är vad jag kan se inte någon form av skruvar de nitar som finns på denna. Det ser inte ut så på bilden heller tycker jag.Du behöver en bättre lupp
Jag håller med. Gamla länken var mycket snyggare utan nitar. Det plus den tjockare boetten gjorde att jag valde den gamla ETA versionen.Har säkert tagits upp tidigare i tråden, men varför bytte Tudor till den nitade länken?
Finns det några fördelar med den? Tycker personligen att den är mycket sämre iallafall till utseendet än den föregående länken!
Imponerad!Har suttit och kollat på varenda bild och video som finns. Alla har det klockslaget
Blir köp på 58:an för mig också. Den har allt jag söker för att gå från owg till twg
GMT!Faaan va svårt, GMT eller BB58??
58!Faaan va svårt, GMT eller BB58??
58 lätt!Faaan va svårt, GMT eller BB58??
Faaan va svårt, GMT eller BB58??
BB58. Förstår inte att folk gillar den klossiga boetten från Black Bay faktiskt.Faaan va svårt, GMT eller BB58??
Röstar på 58:an!Faaan va svårt, GMT eller BB58??
GMT vill jag ha iallafall.Faaan va svårt, GMT eller BB58??
vad snackar du om att dom första är nitade?Och på bilden ovan är två skruvar och två nitar. Eller jag måste kolla.
Edit; Ja, så är det. Funderade ett tag om det fanns skruvar med nitliknande botten också men nej. Inte på de jag har här.
Nej. Möjligen om det nåt special på de två närmaste länken som jag inte har på nu då men det är vad jag kan se inte någon form av skruvar de nitar som finns på denna. Det ser inte ut så på bilden heller tycker jag.
De bakre; är nitar. De främre skruv. Bakdelen på länken lossas med främre skruven på efterföljande länk som mittpartiet på den främre sitter i. De övre länkarna längre bort från spännet har nitar i båda ändar, de nedre enbart i ena för att det ska gå att ta bort länkbitarna vid justering. Kanske nån typ av fusknitar möjligen men inget som går att skruva på.