Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahaVilka jävla vader!
Den är bra som den är. Annars köper man explorer som du redan tänkte påTänk om de skulle släppa en tavelvariant med de 3-6-9 siffror Bronzon har.. eller skriker det alldeles för mycket Explorer då?!
Känns lite väl incestoidt. Den är perfekt som den är.. eller ja. Ett inhouse vore ju nice.Tänk om de skulle släppa en tavelvariant med de 3-6-9 siffror Bronzon har.. eller skriker det alldeles för mycket Explorer då?!
Den är bra som den är. Annars köper man explorer som du redan tänkte på
Känns lite väl incestoidt. Den är perfekt som den är.. eller ja. Ett inhouse vore ju nice.
Jag tycker den är perfekt som den är men ge mig den i 38-39mm!Tänk om de skulle släppa en tavelvariant med de 3-6-9 siffror Bronzon har.. eller skriker det alldeles för mycket Explorer då?!
Jag tycker den är perfekt som den är men ge mig den i 38-39mm!
Instämmer!Hm, istället för 36mm eller som ett komplement såsom 32 & 41? Tycker nuvarande trio ger perfekt variation men 36 kommer alltid vara the sweetspot!
Inre AR vore nice. Yttre skippar jag gärna så man kan putsa glaset med gott samvete. Inhouse är helt ok sålänge den inte behövt bli större bara.Haha, jag instämmer helt i kören. Jag skulle inte vilja ändra någonting. Är dock förvånad över varför de inte kört AR på glasen för Heritage-linjen, åtminstone ett lager på insidan. Pelagos har det?
Jag tycker de kan slopa 41an, den blir för stor. 36 ska absolut vara kvar, en mkt bra storlek för många men för liten för mig.Hm, istället för 36mm eller som ett komplement såsom 32 & 41? Tycker nuvarande trio ger perfekt variation men 36 kommer alltid vara the sweetspot!
Kör 36mm. Det är helrätt hur du än vrider och vänder påtJag tycker de kan slopa 41an, den blir för stor. 36 ska absolut vara kvar, en mkt bra storlek för många men för liten för mig.
39 hade varit perfekt. För det är en jäkligt bra klocka.
Vi är rätt många som tycker 41 är precis lagom. (nu har den visserligen fått lämna, men inte på grund av diametern).Jag tycker de kan slopa 41an, den blir för stor. 36 ska absolut vara kvar, en mkt bra storlek för många men för liten för mig.
39 hade varit perfekt. För det är en jäkligt bra klocka.
Nu finns ju annars ett annat bra alt. från Tudor på 39mmKör 36mm. Det är helrätt hur du än vrider och vänder påt
De har de ju gjort på de nya som jag förstått. Helt säker på Gmt iaf då den är fasad i underkantVi är rätt många som tycker 41 är precis lagom. (nu har den visserligen fått lämna, men inte på grund av diametern).
Bättre de hade fokuserat på att slimma boetten något, så sidorna blivit mindre biffiga. Men det gäller ju alla BB förutom 58:an.
Agreed! Vågar knappt kolla upp BB58 i verkligheten. Kommer bara bli hål i plånboken snabbare än väntat då och rasera planen för 30årsdagenNu finns ju annars ett annat bra alt. från Tudor på 39mm
Eller varför inte en gmt? Eller tvåton kanske...
Tudor har mycket gott just nu.
Det är väl det som det snålas in på. Bl a.Haha, jag instämmer helt i kören. Jag skulle inte vilja ändra någonting. Är dock förvånad över varför de inte kört AR på glasen för Heritage-linjen, åtminstone ett lager på insidan. Pelagos har det?
Jag har förstått att du siktar på en Explorer 1. Den verkar bra men priset är ju åt .Agreed! Vågar knappt kolla upp BB58 i verkligheten. Kommer bara bli hål i plånboken snabbare än väntat då och rasera planen för 30årsdagen
Missat att gmtn också hade det. Tror dock tyvärr inte att de kommer ändra på de gamla modellerna..De har de ju gjort på de nya som jag förstått. Helt säker på Gmt iaf då den är fasad i underkant
Ja vet Lär bli att köpa från utlandet via Chrono. Hoppas kunna få tag på en kring 40kJag har förstått att du siktar på en Explorer 1. Den verkar bra men priset är ju åt .
Lycka till vad du än bestämmer dig för.
Det är väl det som det snålas in på. Bl a.
För att sista idioten inte är född?Varför annonseras Tudors GMT över listpris? Den är inte ens svår att få tag i.
Varför annonseras Tudors GMT över listpris? Den är inte ens svår att få tag i.
Varför annonseras Tudors GMT över listpris? Den är inte ens svår att få tag i.
Verkligen. Mycket märkligt. Jakten på att kränga klockor till överpris till andra medlemmar är fan IG tycker jag. KS verkar snarare vara en marknadsplats där man försöker lura varandra till max istället för att se det som en schysst community. Annat är det med både Freeride.se’s köp och sälj eller för den delen Happyrides cykelforum. Lite skillnad på varor men ändå en annan mentalitet.Reagerade på det också. 2 st GMT annonser på KS som ligger över list. Jag fick till och med 15% rabatt när jag var hos en AD för ett par veckor sedan. Har inte ens försökt pruta utan provade lite bara.
Folk är bra märkliga ibland...
Ja, det finns de som försöker just detta men jag tycker också att det finns gott om motsatsen.Verkligen. Mycket märkligt. Jakten på att kränga klockor till överpris till andra medlemmar är fan IG tycker jag. KS verkar snarare vara en marknadsplats där man försöker lura varandra till max istället för att se det som en schysst community. Annat är det med både Freeride.se’s köp och sälj eller för den delen Happyrides cykelforum. Lite skillnad på varor men ändå en annan mentalitet.
Ungefär som att köpa upp biljetter till sitt egna lags slutsålda matcher och sedan kränga till överpris hos de egna supportrarna..
Verkligen. Mycket märkligt. Jakten på att kränga klockor till överpris till andra medlemmar är fan IG tycker jag. KS verkar snarare vara en marknadsplats där man försöker lura varandra till max istället för att se det som en schysst community. Annat är det med både Freeride.se’s köp och sälj eller för den delen Happyrides cykelforum. Lite skillnad på varor men ändå en annan mentalitet.
Ungefär som att köpa upp biljetter till sitt egna lags slutsålda matcher och sedan kränga till överpris hos de egna supportrarna..
Ja... att en del försöker tjäna pengar är inte så överraskande för mig fast jag kan förstås instämma i att det inte är snyggt att göra det på just det sättet. Men att särskilt "gilla" de annonserna som en del gör, det gör mig... förvånad.Verkligen. Mycket märkligt. Jakten på att kränga klockor till överpris till andra medlemmar är fan IG tycker jag. KS verkar snarare vara en marknadsplats där man försöker lura varandra till max istället för att se det som en schysst community. Annat är det med både Freeride.se’s köp och sälj eller för den delen Happyrides cykelforum. Lite skillnad på varor men ändå en annan mentalitet.