• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TB12

Cartier
Då fick man äntligen vara med här i tudor-tråden. Varit lite småintresserad av några modeller tidigare dock aldrig slagit till, men fastnade för denna när jag såg den IRL.

53441122-419B-49C0-B12F-40433C3DBE2B.jpeg
 

DrKlocka

Audemars
Då fick man äntligen vara med här i tudor-tråden. Varit lite småintresserad av några modeller tidigare dock aldrig slagit till, men fastnade för denna när jag såg den IRL.

53441122-419B-49C0-B12F-40433C3DBE2B.jpeg
Känns den trevlig?
Modellen är tilltalande, men tyvärr för stor för mig. Hade tidigare en Black Bay och anledningen till att jag sålde den var storleken. Blev för fet helt enkelt. Hade de använt samma boett som BB58 hade det nog varit en fullträff.
 

atco

Omega
2-Faktor
Är någon klocka värd över list?:) Tänkte list + värdefrakt för den jag har för att gå breakeven. Då jag har svårt att ses f2f nu över sommaren då jag är på jobb.

Kan gå ner en hundring eller två för dig om du vill.
Varför skulle man köpa en klocka från en privatperson för samma pris som från AD?

Dock positivt att du iaf inte lagt ut den för mer än list som vissa andra!
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Varför skulle man köpa en klocka från en privatperson för samma pris som från AD?

Dock positivt att du iaf inte lagt ut den för mer än list som vissa andra!

Slippa köa?

Kolla hulk, Batman och sub? Låt bli att köpa bara. Dessa frågor hör nog inte hemma i denna tråd heller utan snarare frågor och funderingar. :)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Ks anda? Som alla Rolex för 50% över list begagnade? Ska jag gå back på en sprillans klocka med full garanti. För att vara snäll?:) Är väl bara att gå till Ad ochköpa en för samma pris då?

Japp, Rob E har 2st inne vad jag såg sist. Helt nya.
Knappast samma köer som GMT Pepsi och Daytona. När jag köper min BB58 räknar jag med att den tappar i värde så fort jag plastar av... Allt annat är bara löjligt.
 

LS

Panerai
2-Faktor
Jag är rädd att de lyckas, på tanke av hur många dumma folk det finns därute nu för tiden...
Man märker här på KS att folk inte ens orkar googla efter listpris...
Vet inte om du syftade på mig nu :D Men det var inte helt lätt att Googla fram svenskt listpris. Alltid lite olika hur andra valutor översätts till svenska med diverse påslag och skatter.
 
Topp