Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns den trevlig?Då fick man äntligen vara med här i tudor-tråden. Varit lite småintresserad av några modeller tidigare dock aldrig slagit till, men fastnade för denna när jag såg den IRL.
15% på GMT-modellen?Reagerade på det också. 2 st GMT annonser på KS som ligger över list. Jag fick till och med 15% rabatt när jag var hos en AD för ett par veckor sedan. Har inte ens försökt pruta utan provade lite bara.
Folk är bra märkliga ibland...
Alla har nog inte koll på listpris.Ja... att en del försöker tjäna pengar är inte så överraskande för mig fast jag kan förstås instämma i att det inte är snyggt att göra det på just det sättet. Men att särskilt "gilla" de annonserna som en del gör, det gör mig... förvånad.
Tre stycken nu...Reagerade på det också. 2 st GMT annonser på KS som ligger över list. Jag fick till och med 15% rabatt när jag var hos en AD för ett par veckor sedan. Har inte ens försökt pruta utan provade lite bara.
Folk är bra märkliga ibland...
Vad ligger listpris på? Ursäktar om det varit uppe innan men Google vill inte hjälpa mig
35 380Vad ligger listpris på? Ursäktar om det varit uppe innan men Google vill inte hjälpa mig
Varför skulle man köpa en klocka från en privatperson för samma pris som från AD?Är någon klocka värd över list? Tänkte list + värdefrakt för den jag har för att gå breakeven. Då jag har svårt att ses f2f nu över sommaren då jag är på jobb.
Kan gå ner en hundring eller två för dig om du vill.
Varför skulle man köpa en klocka från en privatperson för samma pris som från AD?
Dock positivt att du iaf inte lagt ut den för mer än list som vissa andra!
Det är ingen kö.Slippa köa?
Kolla hulk, Batman och sub? Låt bli att köpa bara. Dessa frågor hör nog inte hemma i denna tråd heller utan snarare frågor och funderingar.
Ks anda? Som alla Rolex för 50% över list begagnade? Ska jag gå back på en sprillans klocka med full garanti. För att vara snäll? Är väl bara att gå till Ad ochköpa en för samma pris då?Det är ingen kö. Bra KS-anda.
Skulle gissa att man helt enkelt försöker tjäna de 10-15% man fick i rabatt hos AD.
Point provenKs anda? Som alla Rolex för 50% över list begagnade? Ska jag gå back på en sprillans klocka med full garanti. För att vara snäll? Är väl bara att gå till Ad ochköpa en för samma pris då?
Tack! Ja konstigt att begära över nypris om det inte är kö men det kanske finns förhandlingsutrymme eller får man vänta på att marknaden styr ner priset
Ks anda? Som alla Rolex för 50% över list begagnade? Ska jag gå back på en sprillans klocka med full garanti. För att vara snäll? Är väl bara att gå till Ad ochköpa en för samma pris då?
Greenie
Blir en like varje gång jag ser den där rackaren! Fan vilken dröm pm 58an kommer i det utförandet nästa Basel
Ja?15% på GMT-modellen?
Trodde inte att de skulle pruta så mycket på en så pass populär och ny modell. Men sedär!
Ingen aning om den är populär.. Verkar inte så iaf..Trodde inte att de skulle pruta så mycket på en så pass populär och ny modell. Men sedär!
Knepigt. Vissa försöker ju sälja den här på K&S-sidan för över listpris till och med.Ingen aning om den är populär.. Verkar inte så iaf..
Jag fick ingen ”wow” känsla...
Knepigt. Vissa försöker ju sälja den här på K&S-sidan för över listpris till och med.
Vet inte om du syftade på mig nu Men det var inte helt lätt att Googla fram svenskt listpris. Alltid lite olika hur andra valutor översätts till svenska med diverse påslag och skatter.Jag är rädd att de lyckas, på tanke av hur många dumma folk det finns därute nu för tiden...
Man märker här på KS att folk inte ens orkar googla efter listpris...
Står på Tudors hemsida.Vet inte om du syftade på mig nu Men det var inte helt lätt att Googla fram svenskt listpris. Alltid lite olika hur andra valutor översätts till svenska med diverse påslag och skatter.
Den exklusiva Todor...