Gabriel90
Silver
Haha jaa liteHaha mm såg det, 57’ känns nästan crazy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha jaa liteHaha mm såg det, 57’ känns nästan crazy
Bergströms GBG känns inte helt prioriterade när det gäller leveranser.. hmm.Var inne på Bergströms idag.
- Nyheterna har inte riktigt släppts än. Fick jag som svar när jag frågade efter 58an och GMTn.
- Men stockholmarna har ju fått sina. Sa jag.
-Mmmhhh, men de har inte kommit hit än.
Måste personalen i den butiken vara stela och tråkiga?
Jag var också inne på Bergströms (GBG), där jag frågade efter nya GMTn.Var inne på Bergströms idag.
- Nyheterna har inte riktigt släppts än. Fick jag som svar när jag frågade efter 58an och GMTn.
- Men stockholmarna har ju fått sina. Sa jag.
-Mmmhhh, men de har inte kommit hit än.
Måste personalen i den butiken vara stela och tråkiga?
Instämmer!BB58 i all ära men en Pepsi som sommarklocka slår det mesta
Jag var också inne på Bergströms (GBG), där jag frågade efter nya GMTn.
Lika trött svar av butiksbiträdet och lika snabbt slängde han fram ”jag kan skriva upp dig på en kölista... Den kommer till hösten”.
Varpå mitt svar var att den redan rullats ut till andra AD och tackade nej.
Efter det gick han och kortade länken på en 116610LN åt en asiat.
Det var kompisen som ville in och kolla. Jag själv håller mig till Nymans/Krons.
Det är otroligt farligt av AD att bli för bekväma - just för att affärerna just nu verkar tuta på i all världens fart.
Värt att tillägga är att det var en otroligt hjälpsam kvinna där, men hon fick lobba Tudorfrågan vidare.Låter som Tudor inte har Bergströms prioriterat....
Första GMT leverans senare till hösten är ju otroligt jäkla sent. Trött AD....
Tänkte mer på ledningen... Var förbi Bergströms i Göteborg ifjol och har blivit jättebra bemött där..Värt att tillägga är att det var en otroligt hjälpsam kvinna där, men hon fick lobba Tudorfrågan vidare.
Skulle säga att det är noll procent rabatt på BB58 om inte man är en storkund..Är det rimligt att hoppas på rabatt på BB58 om man går in hos AD och är beredd att handla? Isåfall hur mycket?
Snart åker jag till Algarve, får se om jag åker därifrån med en GMT eller BB58BB58 i all ära men en Pepsi som sommarklocka slår det mesta
Fy fan! Får rysningar ändå hit döda den fort så man dels slipper spindeln och kanske får lite regnStor spindel i badrummet på landet
Fy fan! Får rysningar ändå hit döda den fort så man dels slipper spindeln och kanske får lite regn
Hittade den död imorse, antagligen uppäten inifrån av sina bebisspindlar!
Storstilad duo. Grattis till den. Alla goda ting är dock tre men det kanske redan finns?Black Bay blue 36 och Black Bay GMT. Nöjd med den här duon!
Storstilad duo. Grattis till den. Alla goda ting är dock tre men det kanske redan finns?
Men det var ju för tusan den trio jag räknade upp för någon dag sedan i tråden. Allt för att läskas förstår jagKanske blir en BB58 om någon månad
Riktigt bra!Black Bay blue 36 och Black Bay GMT. Nöjd med den här duon!
Grym duo !Black Bay blue 36 och Black Bay GMT. Nöjd med den här duon!
Lämnade in min BB36 i ett annat garantiärende, men AD’n erbjöd sig också rucka den, så värt att höra. Det är inget stort ingrepp, så kan ev vara en goodwill-sak från AD.Någon som vet ifall ruckning av urverk går på garantin om den fortfarande är giltig? Cert är såklart ifyllt av AD tillsammans med datum av köp, men inget namn på 'Purchaser' raden, utan två streck, det bör inte vara något problem?
Min BB36 saktar sig närmare 15s per dag, inget jag avlider av men en aning tråkigt då verket är av Top-grade från vad jag läst mig till, vilket bör hålla en någorlunda bättre tidshållning!?
Vet ej svar på din fråga egentligen men min BB36 går stadigt +4spd så förstår att -15 är lite tråkigtNågon som vet ifall ruckning av urverk går på garantin om den fortfarande är giltig? Cert är såklart ifyllt av AD tillsammans med datum av köp, men inget namn på 'Purchaser' raden, utan två streck, det bör inte vara något problem?
Min BB36 saktar sig närmare 15s per dag, inget jag avlider av men en aning tråkigt då verket är av Top-grade från vad jag läst mig till, vilket bör hålla en någorlunda bättre tidshållning!?
Får man vara nyfiken och fråga i vilket ärende du lämnade in den? Kikade lite på bilder på urverket och verkar vara en baggis att ruckaLämnade in min BB36 i ett annat garantiärende, men AD’n erbjöd sig också rucka den, så värt att höra. Det är inget stort ingrepp, så kan ev vara en goodwill-sak från AD.