Jävlar ja, det där bandet kompletterade bra! Lite toolig känslaHar äntligen blivit med BB58! Den är verkligen så bra som det sägs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävlar ja, det där bandet kompletterade bra! Lite toolig känslaHar äntligen blivit med BB58! Den är verkligen så bra som det sägs!
Grattis!!Har äntligen blivit med BB58! Den är verkligen så bra som det sägs!
En midnattsblå är aldrig fel. Samtidigt som grå är väldigt flexibel.Stort tack! Den blåa 79090 är det senaste tillskottet och färgen på tavlan och vridningen är verkligen härlig.
Det enda jag velar om nu är vilken färg det ska vara på urtavlan på den kommande 7017 som jag ska komplettera med. Den blåa är
väldigt fin men det lutar nog åt en grå.
En midnattsblå är aldrig fel. Samtidigt som grå är väldigt flexibel.
Sitter och väntar på en 79280-annons någonstans i världen så jag kan få till min Tudor-chrono-trippel
Vill ha glas + 79280 ska vara lite tunnare.Härligt, 79280 är riktigt fin. Har du testat en 79180? Den är ju lite mer klumpig, men rätt så härlig på något sätt. Är det dem champagnefärgade tavlan du är ute efter?
Villa andra två sitter du inne på? Lägg gärna upp en bild.
Vill ha glas + 79280 ska vara lite tunnare.
Champagne eller vit med svarta subs - inte ofta Chrono24 levererar något så det är bara att vänta.
Mina två bröder:
Tackar. Den blå är en optimal sommar-klocka och den svarta är en bra all-round.Riktigt fina! Den blåa är en favorit, men även den svarta med homeplate-tavla är också riktigt läcker! 79280 kommer att passa väldigt bra i det sällskapet!
Grattis!Har äntligen blivit med BB58! Den är verkligen så bra som det sägs!
Det var mig en riktigt schyst duo just nu men absolut. Trippeln blir sjukt bra bra spridning på stilar och komplikationerJag saknar en 38mm Date-Day, sen är min Tudortrippel komplett.
Tjusigt! Jag är en sucker för länk men ändå kul att se den på nato. Är det Tudors nato?Har äntligen blivit med BB58! Den är verkligen så bra som det sägs!
Nix, det är en Marine Nationale från Erikas Originals. Har Tudors nato på visit, gillade inte den riktigt, dessutom inte tillräckligt med hål för mina taniga handleder. Inväntar länken.Tjusigt! Jag är en sucker för länk men ändå kul att se den på nato. Är det Tudors nato?
Köpte du länken separat?Nix, det är en Marine Nationale från Erikas Originals. Har Tudors nato på visit, gillade inte den riktigt, dessutom inte tillräckligt med hål för mina taniga handleder. Inväntar länken.
MN från Erikas är dock riktigt fin!!
MN Black Ops från Erikas Originals. Riktigt skönt band! För fler bilder, kolla mitt inlägg 1 000 inlägg + paketöppning! =)Grattis!
Vad är det för band du har på?
Det ser skitbra ut och matchar triangeln perfekt!
Har du fler bider?
Mycket bra! Tar fram det röda i triangeln!Jävlar ja, det där bandet kompletterade bra! Lite toolig känsla
Tack!Grattis!!
Tack!Grattis!
Den passar riktigt bra på det bandet!
Blev felleverans. Kan verkligen rekommendera Erikas. Har inte testat andra MN dock..Köpte du länken separat?
Har ett MN jag med men inte Erikas
Samma som när jag var där i lördags alltså. Hypen börjar lägga sig lite kanskeKrons hade inte 58 inne alls igår. Men GMT fanns i lager på både länk och läder.
Kul med lite bilder på de äldre subarna, en dum fråga kanske.. men är storleken exakt samma på ex en 79090 som Rolex sub från samma period/år?
Go´kväll!
En av tankarna när jag köpte min BB 58 var faktiskt att jag saknade en bra klocka att köra olika band på och den såg ju perfekt ut för ändamålet.
Nu har jag precis testat några nyköpta läderarmband och naton från watchgecko och den är verkligen som gjord för att leka med olika kombinationer av band både i material och färg.
Bilder kommer lite senare.
Haha. Sorry!Ja bilder är ju ett måste! Satt och läste ditt inlägg och sura till innan ursäkten kom på slitet
Ös på!
StrålandeSådär.
Här kommer bilder på tre olika läderarmband som utlovat.
Jag tog inga bilder med nato på men det har de flesta redan sett tror jag?
Som sagt, den fungerar grymt bra på det mesta i strap-väg skulle jag vilja påstå.
Mörkbrunt vintage. Är lite betydligt mindre rött IRL än på bild
Ljusbrunt vintage, nästan Khaki/kamel
Kamelfärgat mocka.
Förvånansvärt jäkla snyggt om jag får säga det själv.
Mvh
Snyggt! Tropic tror jag skulle passa också...Sådär.
Som sagt, den fungerar grymt bra på det mesta i strap-väg skulle jag vilja påstå.
Kamelfärgat mocka.
Mvh
Hur mycket bjuder du? =)Nån som fått tag på en Tudor black bay 58 på länk och vill sälja?
Den passade sjukt bra på khaki/kamelfärgat.Sådär.
Kamelfärgat mocka.
Mvh