Code
AKA Vincent B
Har du en? Skicka pm isåfall..Hur mycket bjuder du? =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du en? Skicka pm isåfall..Hur mycket bjuder du? =)
Nån som fått tag på en Tudor black bay 58 på länk och vill sälja?
Sådär.
Här kommer bilder på tre olika läderarmband som utlovat.
Jag tog inga bilder med nato på men det har de flesta redan sett tror jag?
Som sagt, den fungerar grymt bra på det mesta i strap-väg skulle jag vilja påstå.
Mörkbrunt vintage. Är lite betydligt mindre rött IRL än på bild
Ljusbrunt vintage, nästan Khaki/kamel
Kamelfärgat mocka.
Förvånansvärt jäkla snyggt om jag får säga det själv.
Mvh
Absolut!Riktigt snyggt! För man fråga vart du köpt banden?
Länken på min 58 repar baklocket
Märkte detsamma på min GMT. Bara lite smårepor än så länge på min.Länken på min 58 repar baklocket
Att länken repar baklocket är väl dock något som händer på alla klockor?Länken på min 58 repar baklocket
Precis. Hmm undra varför det är saphireglas på alla baksidor?Att länken repar baklocket är väl dock något som händer på alla klockor?
Precis, man kan ju vara lite ömsint och ställa sin klocka på sidan om man vill slippa repor. Men man får göra som man vill så klart.Att länken repar baklocket är väl dock något som händer på alla klockor?
Länken på min 58 repar baklocket
Känns som de måste vara de "nitade" delarna. Min BB36 har inget sånt därMärkte detsamma på min GMT. Bara lite smårepor än så länge på min.
Grymt fin bild!Black Bay GMT under molnig himmel
Eller lägga den i en låda med kudde..Precis, man kan ju vara lite ömsint och ställa sin klocka på sidan om man vill slippa repor. Men man får göra som man vill så klart.
Att länken repar baklocket är väl dock något som händer på alla klockor?
Eller lägga den i en låda med kudde..
Åh den ser så härligt proportionerlig ut, ägt två Black bays tidigare men sålt av dom pga storlekenDå är man Tudor black bay 58 ägare..
Ang storleken, bärs som en 5 siffrig sub..
Också ägt 41:an tidigare men den här bärs perfekt. Som sagt som en 5 siffrig sub..Åh den ser så härligt proportionerlig ut, ägt två Black bays tidigare men sålt av dom pga storleken
Grattis!! Den är så grymt bra. Längtar tills A.D ringerDå är man Tudor black bay 58 ägare..
Ang storleken, bärs som en 5 siffrig sub..
Tackar..hörde att den kommer tillbaka i Augusti..Grattis!! Den är så grymt bra. Längtar tills A.D ringer
Var hittar du en skx på 40mm?Här en jämnförelse med en Seiko skx009 på 40mm..
Sorry skx009:an var visst 42mm..Var hittar du en skx på 40mm?
Nice jämförelse dock kan du få till en bild rakt ovanifrån också? Tycker skx borde se hyfsat mkt större egentligen. 39mm vs 42mm
Såhär?? Har ca 18.5cm handleder..Var hittar du en skx på 40mm?
Nice jämförelse dock kan du få till en bild rakt ovanifrån också? Tycker skx borde se hyfsat mkt större egentligen. 39mm vs 42mm
58an verkar ta allt man kastar på den! Riktigt sjyssta straps!Sådär.
Här kommer bilder på tre olika läderarmband som utlovat.
Jag tog inga bilder med nato på men det har de flesta redan sett tror jag?
Som sagt, den fungerar grymt bra på det mesta i strap-väg skulle jag vilja påstå.
Mörkbrunt vintage. Är lite betydligt mindre rött IRL än på bild
Ljusbrunt vintage, nästan Khaki/kamel
Kamelfärgat mocka.
Förvånansvärt jäkla snyggt om jag får säga det själv.
Mvh
Inte hunnit testa än..58an verkar ta allt man kastar på den! Riktigt sjyssta straps!