Skx033/031 är 40mmVar hittar du en skx på 40mm?
(Inte den Vincentb har men svarar bara på din fråga)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skx033/031 är 40mmVar hittar du en skx på 40mm?
Rakt ovanifrån ser de nästan lika stora ut men förstår att BB58 är mindre till storlek och det är bra! Samt mindre "hockeypuck" på handleden
Såhär?? Har ca 18.5cm handleder..
Sitter trickfilmat bra. Som sagt som en 5 siffrig sub fast med solida länkar..smala luggar vilket är bra..Rakt ovanifrån ser de nästan lika stora ut men förstår att BB58 är mindre och det är bra!
Touche! Har ju själv haft en skx031 så jag skulle inte snålat med referensen jag syftade påSkx033/031 är 40mm
(Inte den Vincentb har men svarar bara på din fråga)
58an verkar ta allt man kastar på den! Riktigt sjyssta straps!
Då är man Tudor black bay 58 ägare..
Ang storleken, bärs som en 5 siffrig sub..
Hehe..Grattis!
Var hittade du den?
Inte så hemligt kanske..Köpte en klocka i 30+ klassen. F1zbo är helt klart 100% goodguy. Rekommenderas. Snabbt o smidigt..
Tänkte precis skriva att jag köpte den av en i forumet. Men som vanligt snokar folk..Inte så hemligt kanske..
Haha! Grattis till en grym klocka! Vi är många här inne som är avundsjuka...Tänkte precis skriva att jag köpte den av en i forumet. Men som vanligt snokar folk..
Tack.Haha! Grattis till en grym klocka! Vi är många här inne som är avundsjuka...
Stort grattis!! Den är så jäkla bra!!Då är man Tudor black bay 58 ägare..
Tack..ahh grymt bra proprtioner...Stort grattis!! Den är så jäkla bra!!
Snyggt, grattis @VincentbDå är man Tudor black bay 58 ägare..
Japp, min BB36’s boettlock ser djävligt ut. Men repan ger väl lite karaktär?Länken på min 58 repar baklocket
Lägg klockan på kronan när du tar av dig den?Länken på min 58 repar baklocket
Lägg klockan på kronan när du tar av dig den?
Folk flippar av många olika skäl.... Om du gillar den, så köp!Snyggt, grattis @Vincentb
@F1zbo får jag vara fräck och fråga om det var något speciellt med 58an som inte klickade och fick dig att sälja den? I mina ögon verkar den fantastisk och jag är väldigt nära att slå till (nyss köpt en annan Tudor som landar om någon vecka så köpstopp ett tag dock) och därför vore det bra att veta.
Man kan ju alltid undvika att få fler reporDet är för sent nu=)
Man kan ju alltid undvika att få fler repor
Riktigt smutt! Mycket bra bilder!Dagens Tudor black bay 58..
Tackar..Riktigt smutt! Mycket bra bilder!