Code
AKA Vincent B
Gårdagens..Bjud på en lume-bild nu till kvällen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gårdagens..Bjud på en lume-bild nu till kvällen!
Nja bilderna gör väl sitt. Tycker den är grym. Osäker om ens Tudor har AR ele bara reflektioner...Kära Tudor-fanatiker, en liten fråga bara. På de flesta bilder som postas är det horribelt med reflektioner på klockornas glas. Upplevs klockorna lika illa irl? Suktar fortfarande efter en bb41 men funderar på om man står ut när man är van vid klockor som har bra AR...
Trevlig kväll mina vänner
Kära Tudor-fanatiker, en liten fråga bara. På de flesta bilder som postas är det horribelt med reflektioner på klockornas glas. Upplevs klockorna lika illa irl? Suktar fortfarande efter en bb41 men funderar på om man står ut när man är van vid klockor som har bra AR...
Trevlig kväll mina vänner
Jag har två Breitling och där ser man oftast inte glaset alls, funderar därför på om man skulle störa sig på Tudorn när man skiftar mella än dem.Vilka klockor med så bra AR har du?
Kan inget om andra Tudor modeller men på 58:an tyckte jag att det var en stor skillnad mot alla safir rolexar.. Dvs bättre.. Man AR behandlar inte på safirrolexarna förutom förstorningsglaset på dom som har..
Vet att Breitlings är sjukt bra.. Tudor är nog inte riktigt i samma klass.. men tillräcklig bra enligt migJag har två Breitling och där ser man oftast inte glaset alls, funderar därför på om man skulle störa sig på Tudorn när man skiftar mella än dem.
Är det så? Tänker på min Explorer I som saknar AR eftersom Rolex inte AR-behandlar. Har aldrig varit med om att någon av mina andra klockor blir lika skitig och svårrengjord på glaset som Exp I.Nackdelen med för mkt AR är att alla fingeravtryck syns jätte tydligt. Tex på en Omega smp-c jag hade..
Ouuch då ska du inte tex ha Omega smp-c torkade av den med tröja helatiden..Är det så? Tänker på min Explorer I som saknar AR eftersom Rolex inte AR-behandlar. Har aldrig varit med om att någon av mina andra klockor blir lika skitig och svårrengjord på glaset som Exp I.
Gör exakt detsamma men min Exp I utan AR. Störigt värre.Ouuch då ska du inte tex ha Omega smp-c torkade av den med tröja helatiden..
Gjorde också det på mina Rollar även Tudorn. Men syns katastrof mkt på Omega..Gör exakt detsamma men min Exp I utan AR. Störigt värre.
Har inte det problemet med varken min AT Skyfall eller min Globemaster. Kanske annat med SMPn?Gjorde också det på mina Rollar även Tudorn. Men syns katastrof mkt på Omega..
Kanske..Har inte det problemet med varken min AT Skyfall eller min Globemaster. Kanske annat med SMPn?
Här har ni kvällens lume.. 58..
Den är grön.S
Såg grön ut på förra bilden men blå på denna?!
Jag har två Breitling och där ser man oftast inte glaset alls, funderar därför på om man skulle störa sig på Tudorn när man skiftar mella än dem.
Bara bilden. Den är grön..S
Såg grön ut på förra bilden men blå på denna?!
Haha ja det får jag hålla med om att de känns svårrepatPelagos har AR på insidan av glaset enbart. Vet inte hur det är med BB-Serien. På pelagosen är det effektivt! Inte Breitlingeffektivt, men nästan.
Fördelen med AR på insidan är att det är hyfsat svårrepat!
Inte säker tror bara den reflekterar..Haha ja det får jag hålla med om att de känns svårrepat
Bb36 har då till synes ingen AR. Om den har det är det världens sämsta
Tror inte andra Blackbay har AR heller så blev förvånad när någon sa att BB58 har det
Kupat glas reflekterar mindre tycker jag. Så kan vara mer svårbedömd med AR eller ej jämfört med ett platt glasInte säker tror bara den reflekterar..
Gött! Hellre ingen AR än en dålig ARNope ingen AR på 58:an...
Snyggt, grattis @Vincentb
@F1zbo får jag vara fräck och fråga om det var något speciellt med 58an som inte klickade och fick dig att sälja den? I mina ögon verkar den fantastisk och jag är väldigt nära att slå till (nyss köpt en annan Tudor som landar om någon vecka så köpstopp ett tag dock) och därför vore det bra att veta.
Nyvarande sub är ju inte slut hos ad osvRolex borde göra en sub i exakt samma storlek som Tudor 58:an. Hade tagit slut DIREKT hos AD. Verkligen PERFEKT storlek.
Nyvarande sub är ju inte slut hos ad osv
Ärligt talat kan inte du bara hålla käften! Du ska ALLTID kommentera allt. !!Nyvarande sub är ju inte slut hos ad osv
Exakt det jag menar. Fast med solida länkar..Jag gissar att det som åsyftas är den klassiska boettformen.
Den är verkligen så mycket bättre än en modern sub.