Har annat på gång!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har annat på gång!
Hur är det relevant om de kostar lika mycket? Två olika klockor..Kostar inte Harrods typ lika mkt som en sub?
Nästa gång daHar annat på gång!
Wow. Ser sjukt fin ut! ☺Lite mera Tudor black bay 58. Grym tavla..
Tack..Wow. Ser sjukt fin ut! ☺
Snacka om att subben är en ikon. Tidlös design ligger ju, om än lite lustigt i sammanhanget, nära att ta till.Wow orginalet 7924 (som kom 1958, Tudor bb 58 är en hyllning till denna). Pris ca 565.000kr (bilder fr www)..
Jag skulle gärna vilja se en ny Tudorsub med dom vackra trekantsindexen kl 6 och kl 9 som man hittar på 79090. Tycker dom är fantastiska.Hittade denna. Visst redigerad. Men jävla Nice
James Stacey är duktig. Han har även en bra pod med Jason Heaton.En låååång review av GMT
https://www.hodinkee.com/articles/tudor-black-bay-gmt-review
Inte mig emotLägger upp några bilder på 58:an igen. Gillar även och fota..
Kan du inte knäppa några utan filter?Lägger upp några bilder på 58:an igen. Gillar även och fota..
Absolut här har du. Men kul och redigera..Kan du inte knäppa några utan filter?
Stort tack!Absolut här har du. Men kul och redigera..
Hur stor handled har du?Absolut här har du. Men kul och redigera..
Ca 18.5cm.. Sitter perfekt. Perfekta storleken..Hur stor handled har du?
Här är rakt uppifrån..Ca 18.5cm.. Sitter perfekt. Perfekta storleken..
Ev kan det vara strul med datum växlingen på nya gmt:n. Eller så är det en storm i ett vattenglas.Någon som vet hur det skall vara med datumbytet på nya Tudor GMT, den står just nu mellan byte redan ett par timmar innan 12.. så van med mina andra att den byter direkt när det är dags.
Sådär ska den inte bete sig - Hör av dig till en Tudor ADNågon som vet hur det skall vara med datumväxlingen på nya Tudor GMT, den står just nu mellan byte redan ett par timmar innan 12.. så van med mina andra att den byter direkt när det är dags.
Riktigt välskrivet och en bra kort video om GMTn.James Stacey är duktig. Han har även en bra pod med Jason Heaton.
Precis det här jag tog upp tidigare. Men inget svar..Någon som vet hur det skall vara med datumväxlingen på nya Tudor GMT, den står just nu mellan byte redan ett par timmar innan 12.. så van med mina andra att den byter direkt när det är dags.
Mm håller med dig. De är också lite tama i sina åsikter.Riktigt välskrivet och en bra kort video om GMTn.
The Grey Nato!
Länge sen jag lyssnade på den. Tyckte att de tappade lite fokus, men båda två är väldigt pålästa!
Håller med det har blivit för mkt bil-snack där nu...Riktigt välskrivet och en bra kort video om GMTn.
The Grey Nato!
Länge sen jag lyssnade på den. Tyckte att de tappade lite fokus, men båda två är väldigt pålästa!