• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mitt hjärta bankade hårdast för denna vackra men något tjocka pjäs häromdagen...i övrigt en riktigt vacker klocka enligt mig. Okej det finns ett uppenbart fel som är lite av en dealbreaker, visarna. Hur tänkte man? Har ett barn designat dom? Är dom till för den blinda delen av befolkningen?

Priset står på ena fotot, 40k med 10% rörlighet...kanske mer om du är vacker och vältalig.

18E5BF39-4B85-4D57-8CC8-86276A2D5172.jpeg

725AAFAD-F1EA-4E80-8DC1-360C6EEDC56F.jpeg

909F855C-806A-4131-BC3C-528F812F77CC.jpeg
Hela grejen med Black bay är ju visarna.
Att folk inte förstår det.
Förstår man det inte så köper man en annan dykare.

Det jag menar är att det är jättekonstigt för mig att man köper eller gillar en black bay men inte gillar visarna.

Hela grejen med Black bay är ju visarna.
Att folk inte förstår det.
Förstår man det inte så köper man en annan dykare.

Det jag menar är att det är jättekonstigt för mig att man köper eller gillar en black bay men inte gillar visarna.

Okej. Så kontentan är således att jag är konstig för att jag skarpt gillar det mesta med en klocka men ogillar visarna som är i grövsta och klumpigaste laget trots sin fantastiska funktionalitet. Fair enough. Jag hädar!

Är det någon GMT-ägare som retat sig på att GMT-visaren går utanför indexen? Ser visuellt lite konstigt ut, stör mig lite på det utifrån bilder.

Innan jag hittade min Tudor 58, mailade jag Nymans ur för att jag ville ställa mig på väntelista. Såhär skrev dom...
20180731_211059.jpg

Betydligt roligare än heritage Advisor-varianterna som mest känns röriga. Är det 34 mm boett?
Yes 34mm. Bärs ändå något större med två kronor. Sitter helt okej på mina förhållandevis tjocka handleder. Bilden är tagen med iphone så det blir lite fisheye-effekt. Ska ta en riktig bild imorgon och posta i vintagetråden så blir det lättare att se hur den bärs.

Gillar den oväntat mycket. :)

Yes 34mm. Bärs ändå något större med två kronor. Sitter helt okej på mina förhållandevis tjocka handleder. Bilden är tagen med iphone så det blir lite fisheye-effekt. Ska ta en riktig bild imorgon och posta i vintagetråden så blir det lättare att se hur den bärs.

Gillar den oväntat mycket. :)
Kul! När klippte du den?

Tillbaka
Topp