Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudor Advisor från ca 1956.
Visst är den biffig på sitt sätt och precis som Black Bay så ser den hög ut på icke-pusher sidan pga den raka profilen. Men den bärs inte särskilt annorlunda från en Submariner imho. Ska erkänna att jag inte testat med läder än, bara länken som gör att klockan smiter väl kring handleden.Någon som har haft en big block och kan berätta lite om hur den bär? Tycker boetten ser ganska tjock ut på bilderna.
Stort tack!
Visst är den biffig på sitt sätt och precis som Black Bay så ser den hög ut på icke-pusher sidan pga den raka profilen. Men den bärs inte särskilt annorlunda från en Submariner imho. Ska erkänna att jag inte testat med läder än, bara länken som gör att klockan smiter väl kring handleden.
För ett tag sedan.Kul! När klippte du den?
Kan du inte bara ”cut to the chase” och säga vad din kostar nu när du fått posta bilder och hypa den ett tag?Innan jag hittade min Tudor 58, mailade jag Nymans ur för att jag ville ställa mig på väntelista. Såhär skrev dom...
Wow Per !Tudor Advisor från ca 1956.
Again. I Sverige. Finns massa AD. Här i palma går det att köpa över disk.Innan jag hittade min Tudor 58, mailade jag Nymans ur för att jag ville ställa mig på väntelista. Såhär skrev dom...
Varför ska jag säga vad den kostar? Kolla Tudors hemsida.. Plus det var folk som frågade efter bilder som är nyfikna hur den är som väntar på sin. Även jag ville se innan jag köpte min. Men om det "stör er" så mkt så lägger jag inte upp fler bilder. (Dom som väntar på sina får väl vänta då, och se själva när dom får dom)..Kan du inte bara ”cut to the chase” och säga vad din kostar nu när du fått posta bilder och hypa den ett tag?
Finns som sagt att tillgå utanför Sverige. Bara att kolla runt så finns dom. Inte premium att köpa i SvergieVarför ska jag säga vad den kostar? Kolla Tudors hemsida.. Plus det var folk som frågade efter bilder som är nyfikna hur den är som väntar på sin. Även jag ville se innan jag köpte min. Men om det "stör er" så mkt så lägger jag inte upp fler bilder. (Dom som väntar på sina får väl vänta då, och se själva när dom får dom)..
Är inte helt säker, men kan det vara så @LS menar att han vill att du säger vad du vill ha för klockan när du lägger ut den till försäljning?Varför ska jag säga vad den kostar? Kolla Tudors hemsida.. Plus det var folk som frågade efter bilder som är nyfikna hur den är som väntar på sin. Även jag ville se innan jag köpte min. Men om det "stör er" så mkt så lägger jag inte upp fler bilder. (Dom som väntar på sina får väl vänta då, och se själva när dom får dom)..
Jäklar! Blev lite kär precis !Tudor Advisor från ca 1956.
Klockan är manuell så du drar upp larmet på den övre kronan och klockan på den nedre. Sedan ställer du bara tid och alarm genom att dra ut kronorna och snurra som på en vanlig klocka.Jäklar! Blev lite kär precis !
Får man fråga en okunnig fråga hur alarmfunktonen fungerar?
Tackar för blixtsnabbt svar! Är alarmet ett ljud eller hur ”larmar” själva klockan?Klockan är manuell så du drar upp larmet på den övre kronan och klockan på den nedre. Sedan ställer du bara tid och alarm genom att dra ut kronorna och snurra som på en vanlig klocka.
Surrar och vibrerar lite.Tackar för blixtsnabbt svar! Är alarmet ett ljud eller hur ”larmar” själva klockan?
Gud vad fränt!!Surrar och vibrerar lite.
Tudor 7926.Gud vad fränt!!
Nu får de bli ett intensivt sökande! Vad är det för ref?
Underbart!Tudor 7926.
Riktigt fräck den där. Uppfattar jag korrekt om alarmet då endast går att ställa 12h framåt?Tudor Advisor från ca 1956.
Så tolkar jag det också. Har dock inte testat jättemycket.Riktigt fräck den där. Uppfattar jag korrekt om alarmet då endast går att ställa 12h framåt?
Oavsett läckert med hur den larmar
Otroligt läcker, läste precis att pilen är för alarmet (trodde det var någon form av GMT), blev om möjligt ännu coolare!Tudor Advisor från ca 1956.
Grym Pär!Tudor Advisor från ca 1956.
Tudor Advisor från ca 1956.
Kostar inte Harrods typ lika mkt som en sub?Poolside fun
http://www.royalwatches.se/produkt/tudor-heritage-black-bay-harrods-special-edition-oanvand/Kostar inte Harrods typ lika mkt som en sub?
Ville visa på vad den lista och nu sälja för. Den på Royal är billig. Själv varit sugen på den
Köp!Ville visa på vad den lista och nu sälja för. Den på Royal är billig. Själv varit sugen på den