• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon som har haft en big block och kan berätta lite om hur den bär? Tycker boetten ser ganska tjock ut på bilderna.

Tudor Advisor från ca 1956.

47E8860D-BCB7-4185-AEAB-9B7D98ABB481.jpeg

Helt underbar! Satt och kikade på en sån på eBay för massa år sen men vågade ge mig på den:bag: Säkert tur det dock för var/är alldeles för dåligt påläst kring modellen.

• Like
Reactions: Per
E9FD6324-7B6B-4677-8170-C295533500A3.jpeg
44F2145F-7C20-40FC-9B7E-DBD519931D9A.jpeg
Någon som har haft en big block och kan berätta lite om hur den bär? Tycker boetten ser ganska tjock ut på bilderna.
Visst är den biffig på sitt sätt och precis som Black Bay så ser den hög ut på icke-pusher sidan pga den raka profilen. Men den bärs inte särskilt annorlunda från en Submariner imho. Ska erkänna att jag inte testat med läder än, bara länken som gör att klockan smiter väl kring handleden.

E9FD6324-7B6B-4677-8170-C295533500A3.jpeg
44F2145F-7C20-40FC-9B7E-DBD519931D9A.jpeg

Visst är den biffig på sitt sätt och precis som Black Bay så ser den hög ut på icke-pusher sidan pga den raka profilen. Men den bärs inte särskilt annorlunda från en Submariner imho. Ska erkänna att jag inte testat med läder än, bara länken som gör att klockan smiter väl kring handleden.
Stort tack!

Kan du inte bara ”cut to the chase” och säga vad din kostar nu när du fått posta bilder och hypa den ett tag?
Varför ska jag säga vad den kostar? Kolla Tudors hemsida.. Plus det var folk som frågade efter bilder som är nyfikna hur den är som väntar på sin. Även jag ville se innan jag köpte min. Men om det "stör er" så mkt så lägger jag inte upp fler bilder. (Dom som väntar på sina får väl vänta då, och se själva när dom får dom)..

Varför ska jag säga vad den kostar? Kolla Tudors hemsida.. Plus det var folk som frågade efter bilder som är nyfikna hur den är som väntar på sin. Även jag ville se innan jag köpte min. Men om det "stör er" så mkt så lägger jag inte upp fler bilder. (Dom som väntar på sina får väl vänta då, och se själva när dom får dom)..
Finns som sagt att tillgå utanför Sverige. Bara att kolla runt så finns dom. Inte premium att köpa i Svergie

Är inte helt säker, men kan det vara så @LS menar att han vill att du säger vad du vill ha för klockan när du lägger ut den till försäljning?

Tillbaka
Topp