Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oavsett om de säljs för det utsatta priset eller ej så är det det priset man ser på dem just nu. Sen att det finns undantag där de kostar betydligt mindre är ju inget ovanligt.Mkt snicksnack! Bara för att de ligger ute för 30 betyder de inte att de går för 30. Senast jag satt och tittade på en 79220N på forumet var i försomras och den låg ute i månader för 25k utan att bli såld.
Vad kul med ankaret, är det fullsett i övrigt?Tudortisdag
Vad kul med ankaret, är det fullsett i övrigt?
Håller med dig! Tudor fick till det riktigt bra med BB58!!Efter snart 2 veckor måste jag säga att Tudor black bay 58 är RIKTIGT bra. Verkligen PERFEKT storlek på sina 39mm samt 11.9mm tjock.
Yepp.. Har dom släppts nu? Igen?Håller med dig! Tudor fick till det riktigt bra med BB58!!
Yepp.. Har dom släppts nu? Igen?
En onsdags-eloge till dig. Du lyckas alltid med dina bilder!Efter snart 2 veckor måste jag säga att Tudor black bay 58 är RIKTIGT bra. Verkligen PERFEKT storlek på sina 39mm samt 11.9mm tjock.
Läst tvärtom på olika forum. Tex väntelista i England och Mexico..Det gör dom ju hela tiden i hela världen.. Fler och fler får in den nu.. Kommer att göra så länge Tudor fortsätter med sin tillverkning av 58an
Tackar..En onsdags-eloge till dig. Du lyckas alltid med dina bilder!
Läst tvärtom på olika forum. Tex väntelista i England och Mexico..
Ahh det kan stämma. Menade att dom inte finns nu. Hörde att dom först skulle komma Augusti sen September och nu tror vissa Januari 2019. Men ingen aning..Vet att en kollega har ringt och frågat en AD i Sverige. Han kunde få hem en på en eller två månader...
Förstår inte varför du är så besatt av kötider när du redan äger klockan? Det är ingen svår klocka att få tag på. Det är svaret.Läst tvärtom på olika forum. Tex väntelista i England och Mexico..
Ahh det kan stämma. Menade att dom inte finns nu. Hörde att dom först skulle komma Augusti sen September och nu tror vissa Januari 2019. Men ingen aning..
Jo många som ringt och beställt hem. Men tar ju ett tag innan dom kommer.Vet inte varför flera säger att det är kö.. Det verkar inga problem att beställa hem en bara om man ringer runt lite..
Och det är kö på dom. Nymans ur har kö, Rob Engst har kö och Krons ur har kölista på dom. Kan bevisa via mail. Mailade alla innan jag hittade min..Vet inte varför flera säger att det är kö.. Det verkar inga problem att beställa hem en bara om man ringer runt lite..
Finns fler ADsOch det är kö på dom. Nymans ur har kö, Rob Engst har kö och Krons ur har kölista på dom. Kan bevisa via mail. Mailade alla innan jag hittade min..
Men då försvinner ju känslan av att vara SPECIELL.Finns fler ADs
För att det är ett företag som vill tjäna pengar precis som alla andra företag? Finns det en marknad för natot så är det dumt att ge bort gratis. Natot har ju blivit extremt hyllat. Ren spekulation.Är det någon som vet varför Tudor slutat skicka med natoband till Black Bay från och med nu? (när man exempelvis köper en på länk)
Nu är väl Tudor iofs ägt av Rolex, som i sin tur ägs av en stiftelse som inte har ett vanligt vinstintresse som vanliga företag Men jag förstår din poäng, tycker dock det är lite dåligt att de plötsligt slutar skicka med nato...För att det är ett företag som vill tjäna pengar precis som alla andra företag? Finns det en marknad för natot så är det dumt att ge bort gratis. Natot har ju blivit extremt hyllat. Ren spekulation.