Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem min 76100 från service idag. Känns gött att ha den tillbaka[emoji4]
![]()
Förståligt.Fick hem min 76100 från service idag. Känns gött att ha den tillbaka[emoji4]
![]()
Lite nytt måste vi fylla på med
![]()
Den ser jävligt sval ut på bild. Undrar som föregående postare, hur känns den? Har du kört den med länken på?Lite nytt måste vi fylla på med
![]()
Den ger en riktigt bra kvalitets känsla. Känns retro i utseendet men ändå modern. Jag tycker den är riktigt bra och extra kul att den passar med olika band tex nato.Såg klockan för första gången idag i en annons och blev helt till mig.
Vad tycker du om den och hur känns kvalitén?![]()
Sval? Den blå färgen skiftat från riktigt mörkblå till en klarblå himmel en svensk sommar. Allt beroende på hur ljuset är. Varierar med länk o Nato. Har inte kört länk jätte mycket då alla mina andra klockor har länk. Rätt skönt att kunna ta på sig nåt helt annat och speciellt när denna passar så bra på Nato. Den blir riktigt fin på länk oxå fast då en helt annan klocka. Två klockor i enDen ser jävligt sval ut på bild. Undrar som föregående postare, hur känns den? Har du kört den med länken på?
Sval? Den blå färgen skiftat från riktigt mörkblå till en klarblå himmel en svensk sommar. Allt beroende på hur ljuset är. Varierar med länk o Nato. Har inte kört länk jätte mycket då alla mina andra klockor har länk. Rätt skönt att kunna ta på sig nåt helt annat och speciellt när denna passar så bra på Nato. Den blir riktigt fin på länk oxå fast då en helt annan klocka. Två klockor i en![]()
Minst 1 till på väg till forumet vad jag har hörtTycker du ska bjuda på fler bilder på den här på forumet!verkar finnas allt för få här!
Minst 1 till på väg till forumet vad jag har hört![]()
Vilken skönhet! Stort grattis!Sinnessjukt glad i denna som jag fick i näven igår![]()
![]()
Sinnessjukt glad i denna som jag fick i näven igår![]()
![]()
Sinnessjukt glad i denna som jag fick i näven igår![]()
![]()
Vilken skönhet! Stort grattis!
Grattis, den ser perfekt ut! Hoppas jag känner samma sak när min flinga rullar in...
Tack Jonas! Ref 7016 från samma år som jag, 1970, så nästa år blir det 45års-kalasLäcker! Vad är det för ref och årtal?
Grattis, den ser perfekt ut! Hoppas jag känner samma sak när min flinga rullar in...