• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Scaramanga eller mr tudor väcker till liv tudortråden! Får väl även jag posta min 4:e tudor här!
image.jpg
image.jpg
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Nu när Tudor tråden är uppe igen ska jag passa på att fråga alla tudorlovers vad som hände med nya BBn? Kändes rätt hypad och enl. Mig jäkligt snygg men har knappt sett en enda på forumet.

What's up with that!?
 

kabro

Cartier
Sitter och sneglar på något äldre Day Dates.
Vilket refnr bör man leta efter samt kan man sätta en pristak på 15tkr och få en fin och fräsch klocka?
 

HolyCrap

Omega
Hur mycket Rolex-gener är det i en Tudor, ny som gammal?
Använder Tudor 904L-stål till exempel? Har Tudor alltid använt ETA-verk eller motsvarande eller hade äldre modeller andra verk? Har Tudor gjort GMT någon gång i tiden?
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Såg klockan för första gången idag i en annons och blev helt till mig.
Vad tycker du om den och hur känns kvalitén? :)
Den ger en riktigt bra kvalitets känsla. Känns retro i utseendet men ändå modern. Jag tycker den är riktigt bra och extra kul att den passar med olika band tex nato.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Den ser jävligt sval ut på bild. Undrar som föregående postare, hur känns den? Har du kört den med länken på?
Sval? Den blå färgen skiftat från riktigt mörkblå till en klarblå himmel en svensk sommar. Allt beroende på hur ljuset är. Varierar med länk o Nato. Har inte kört länk jätte mycket då alla mina andra klockor har länk. Rätt skönt att kunna ta på sig nåt helt annat och speciellt när denna passar så bra på Nato. Den blir riktigt fin på länk oxå fast då en helt annan klocka. Två klockor i en :)
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Sval? Den blå färgen skiftat från riktigt mörkblå till en klarblå himmel en svensk sommar. Allt beroende på hur ljuset är. Varierar med länk o Nato. Har inte kört länk jätte mycket då alla mina andra klockor har länk. Rätt skönt att kunna ta på sig nåt helt annat och speciellt när denna passar så bra på Nato. Den blir riktigt fin på länk oxå fast då en helt annan klocka. Två klockor i en :)

Tycker du ska bjuda på fler bilder på den här på forumet!:) verkar finnas allt för få här!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Vilken skönhet! Stort grattis!

Mange takk!


Grattis, den ser perfekt ut! Hoppas jag känner samma sak när min flinga rullar in...

Tack Tack! Mycket nöjd. Tror säkert du känner samma när du får flingan, den såg härligt blekt ut:)


Läcker! Vad är det för ref och årtal?
Tack Jonas! Ref 7016 från samma år som jag, 1970, så nästa år blir det 45års-kalas :)
 
Topp