• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
Sinnessjukt glad i denna som jag fick i näven igår:)
image.jpg


Det ska du vara med all rätt. Ser trevlig ut :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grymma ex du haft. Nr 2 hade ju galen patina! Håll hårt i den nya nu :)
Tack! Ja, den var hyfsat rostad ;) Nuvarande blev väl en blandning, och ska nog behållas ett tag i alla fall :)
Grattis!

Caset på ettan dock! :hungry:

Och fonten på insertet, snacka om fat, sällan sett något liknande tror jag!
Jo, men den var dock lite ojämn i boetten pga tidigare dålig polering.

Ja, riktigt super-fat-font med s.k. kissing-40 :) Det andra var endast fat-font kissing-40.
 

klak

Omega
Har gått och blivit lite intresserad av en tudor med snowflake visare. Tycker att både orginalet och den nya blå Black bay är intressanta. Det verkar däremot lite knepigt att hitta en vintage nuförtiden, särskilt svårt med en tavla i bra skick. Priserna verkar också skjutit i höjden lite grann. Jag har bland annat sett en köpesannons ligga ute ett tag nu. Finns det några som cirkulerar runt på forumet som jag kan ha en chans på eller är det att söka sig utomlands för detta? Vad får man ge för en med hyffsad tavla?
 
Topp