Redan tappat lumepluppen?Hörde att BB58 går minst 20% över list, stämmer detta?
Haha, skojar bara!
Önskar alla tudorvänner en fantastisk lördag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan tappat lumepluppen?Hörde att BB58 går minst 20% över list, stämmer detta?
Haha, skojar bara!
Önskar alla tudorvänner en fantastisk lördag
Den är kvar bara att den inte syns så tydligt på bildenRedan tappat lumepluppen?
Tack. Verkligen härliga bilder. Jag får Speedy Pro vibbar dvs att 58an passar i allt.För er som vill se BB58 på läder finns det massor av bilder med olika straps hos Bulang and sons via länken nedan.
Tycker den funkar grymt bra med nästan vad som helst.
http://magazine.bulangandsons.com/s...-96125221&mc_cid=84c484fe91&mc_eid=5b43403f59
Stort statement: ”Speedy Pro vibbar”.Tack. Verkligen härliga bilder. Jag får Speedy Pro vibbar dvs att 58an passar i allt.
För er som vill se BB58 på läder finns det massor av bilder med olika straps hos Bulang and sons via länken nedan.
Tycker den funkar grymt bra med nästan vad som helst.
http://magazine.bulangandsons.com/s...-96125221&mc_cid=84c484fe91&mc_eid=5b43403f59
Hör av dig om du tänker sälja. Har ägt en tidigare och vill ev testa igen.Riktigt snygg, blir ju lite småsugen. Får ”nöja” mig med denna tills ekonomin tillåter ytterligare ett köp
Hör av dig om du tänker sälja. Har ägt en tidigare och vill ev testa igen.
Ja den sväljer det mesta!
Hamilton strap - Kommer med den härliga Khaki Field Mechanical som kom tidigare i år
Schysst nato! Var kommer det från? Original?
Påminner om Hirsch military.
Två olika klockor som kompletterar varandra bra. Jäkligt härligt med panda-tavlaFick ett infall och plockade fram min gamla Big Block som jag hade så gott som varje dag i 28 år... efter fyra månader med en slimmad datejust känns den som en redig pjäs! Yxan mot värjan!
Gillar dem båda mycket!Två olika klockor som kompletterar varandra bra. Jäkligt härligt med panda-tavla
28 år!?!? Häftigt!Fick ett infall och plockade fram min gamla Big Block som jag hade så gott som varje dag i 28 år... efter fyra månader med en slimmad datejust känns den som en redig pjäs! Yxan mot värjan!
Vad är det för text på tavlan?Bästa Tudor bilden jag sett!
"Glöm inte att fälla ut skärmen"Vad är det för text på tavlan?
Det där en version för franska militären, om jag kommer ihåg rätt. Därav tricolorenVad är det för text på tavlan?
Snyggt!Det där en version för franska militären, om jag kommer ihåg rätt. Därav tricoloren
Den är så jäkla snygg!
Andra ägare - pappa införskaffade den 1985. Ca 5-6 tkr tror jag...28 år!?!? Häftigt!
Första ägare? Kommer du ihåg vad du betalade?
Riktigt häftigt. Grattis till en klocka med historia!
Andra ägare - pappa införskaffade den 1985. Ca 5-6 tkr tror jag...
Det underliga med detta är att Tudor aldrig innan officiellt visat upp någon Special Edition på Instagram..Bästa Tudor bilden jag sett!
Jag har en 79160 från 1992 med originalkvittot kvar, den gick för 7 775 SEK 1992-10-12 klockan 15:23
Andra ägare - pappa införskaffade den 1985. Ca 5-6 tkr tror jag...