• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Men bara o köpa då...ni som har så himla mkt kontakter...nä just det många "valde att inte göra det"..;) Och står 2-5 veckor på Uret. Men tror det kan vara längre än så. Och det jag skriver är hur dom ligger till just för tillfället. Omöjligt och veta hur dom är om 6mån-1år. Men många här verkar ju se in i framtiden. Önskar att jag hade samma talang. ;):)

Gissningsvis är din BB58 till salu inom 2 veckor till premium?

Men bara o köpa då...ni som har så himla mkt kontakter...nä just det många "valde att inte göra det"..;) Och står 2-5 veckor på Uret. Men tror det kan vara längre än så. Och det jag skriver är hur dom ligger till just för tillfället. Omöjligt och veta hur dom är om 6mån-1år. Men många här verkar ju se in i framtiden. Önskar att jag hade samma talang. ;):)
Det har du rätt i, det är faktiskt bara att köpa för oss som har "kontakter" under listpris också för den delen. Förstår om det sticker i ögonen och att verkligheten kan vara bitter ibland men det är bara att svälja stoltheten och inse fakta nu. Börjar bli otroligt tröttsamt.
Förstår inte vart du vill komma.

Hur bärs BB58 egentligen? Bärs den verkligen som en 5-siffrig Sub? Tycker den ser rätt stor ut på bild. Ser verkligen fram emot att köpa en. Det var länge sen jag var såhär taggad på en klocka :hungry:

Hur bärs BB58 egentligen? Bärs den verkligen som en 5-siffrig Sub? Tycker den ser rätt stor ut på bild. Ser verkligen fram emot att köpa en. Det var länge sen jag var såhär taggad på en klocka :hungry:
Långt ifrån en expert men jag skulle säga ja. Kändes betydligt mindre än min 6-siffriga sub i alla fall.

746FA00D-BDC0-4115-ADE2-E7F11AA229A2.jpeg

Bitter? Varför skulle jag vara bitter? Skulle jag vilja sälja min, skulle jag nog få den såld rätt fort då den är svår o få tag på. Men ni som har kontakter får väl snabbare tillverkningstid på den och inom 1 vecka (express), ni är ju viktiga kunder åt Tudor. Och alla andra som står i kö får väl vänta till minst Sep (oklart). ;) Ni måste känna er väldigt speciella..;)
Tvivlar inte på att du får den såld, mest hypade klockan på KS just nu som dessutom är extremt svår att få tag på:D
Ska sluta mata nu, trevlig kväll!

Jag tycker att den påminner om 5-siffrig sub. Jag upplevde den något högre och med fetare bandhorn men 58an är fortfarande nätt och smidig. Så jag tycker att de är jämförbara.

Varför inte bara vara nöjd med din klocka.
Den är en underbar pjäs.
Skippa dessa onödiga diskussioner och denna hype.

Bitter? Varför skulle jag vara bitter? Skulle jag vilja sälja min, skulle jag nog få den såld rätt fort då den är svår o få tag på. Men ni som har kontakter får väl snabbare tillverkningstid på den och inom 1 vecka (express), ni är ju viktiga kunder åt Tudor. Och alla andra som står i kö får väl vänta till minst Sep (oklart). ;) Ni måste känna er väldigt speciella..;)

Självklart får du det. Hypa den lite till på FB och med falska löften om att den är omöjlig att få tag på så kommer någon okunnig stackare i din grupp betala över list.

Satan vad trött jag är på att varje klocka du köper så går du in i respektive tråd och skall snacka om att den är slutsåld och hur märkvärdig den är.

Man försöker läsa bland trådarna för att det är skoj, men ditt agerande dödar allt nöje, totalt!

Starta en Zelos tråd och hypa där med.

Även om jag ska erkänna att det är lite roligt att läsa senaste tidens inlägg så borde vi väl vara klara nu? @Vincentb Grattis till en fin klocka, hoppas det blir en keeper

Håller med var i Alicante och dem har väntelista också på tudor erbjöd mig att köpa en panerai för 11000€ för att få köpa gmt eller 58.som de hade inne?
20180813_131220.jpg

Tillbaka
Topp