Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hoppas du var ironisk? En ny länk till en vanlig BB kostar ca 8k i efterhand. Då skulle jag alltså tjäna på att köpa den på nato och komplettera med en helt ny länk?Lägg på 10k minst med länk..
"skulle vilja se"Så du tycker att de som köpt har någonslags redovisningsplikt mot dig? Varför skulle någon ljuga om det?
Har blivit erbjuden strax under list. Köpte den dock inte. Kan inte bevisa det men så är det."skulle vilja se"
Jag skrev inte att de MÅSTE visa mig bevis..
Jag försöker inte hypa min bb58 och jag kommer inte att sälja.. Har redan blivit erbjuden 35k men tackat nej.Kan vi inte låta tiden utvisa hur detta faktiskt utvecklar sig istället. Blir lite tröttsamt att läsa även i denna tråd, att de som redan äger modellen försöker få upp den i pris och exklusivitet för att få ut några extra kronor när den väl ska flippas
Jag försöker inte hypa min bb58 och jag kommer inte att sälja.. Har redan blivit erbjuden 35k men tackat nej.
Vad klockan kommer att kosta om 6 månader är helt ointressant just nu.
Jag hoppas du skämtar nu...Jag med. Klockan finns ingenstans. Och alla säger jag kan fixa hit o dit. Fixa då? Mkt snack..
Varför har denne inte lagt ut annons eller ens visat sin 58 på forumet? Har inte sett någon på Nato.
Lägg på 10k minst med länk..
Någon som har nåt mail eller annat bevis där de blivit erbjudna en bb58 från en gråhandlare under list?
Varför sälja nåt billigare än nödvändig när det är stor efterfrågan på bb58? Kompispris är en sak men annars verkar det smått otroligt att sälja under listpris
Jag med. Klockan finns ingenstans. Och alla säger jag kan fixa hit o dit. Fixa då? Mkt snack..
Kan bara hålla medDubbelpost för att den är så snygg
Dubbelpost för att den är så snygg
Misstror dig inte, förstår att det uppfattades så och ber om ursäkt för det, var bara nyfikenOj hade inte förväntat mig den här responsen
- Jag blev erbjuden BB58 på nato för 28'. Tackade nej och fick ett nytt erbjudande om 26,5'. Klockan fanns i Sverige.
- Varför personen inte lagt ut säljes-annons? Han kanske svarade på fler köpes-annonser och fick napp. Enklare och smidigare. Vad vet jag? Personen har i alla fall varit aktiv här länge.
- Som tidigare sagts. Länk kostar ca 8k hos AD så varför betala 10k mer för en begagnad på länk? För 26,5k+8k skulle jag dessutom ha både länk och nato där länken är helt oanvänd.
- Om någon inte tror på mig kan jag skicka screenshot på PM. Känner inte för att "hänga ut" något från en PM-konversation.
Den där är fan riktigt bra den med! Saknar min gamlaRiktigt snygg, blir ju lite småsugen. Får ”nöja” mig med denna tills ekonomin tillåter ytterligare ett köp
+1 Det skulle jag vilja ha!Finns det 1/2 eller 1 1/2 länk till Black Bay? Någon som vet?
Nu förstörde du för @VincentbBB58 säljs under list på uret.se om man orkar vänta 2-5 veckor.
https://www.uret.se/tudor-heritage-svart-stal-o39-mm-p-316702.html
Kan inte vara sant!!BB58 säljs under list på uret.se om man orkar vänta 2-5 veckor.
https://www.uret.se/tudor-heritage-svart-stal-o39-mm-p-316702.html
Skulle en ny tudor kosta över list?Nu förstörde du för @Vincentb
Enligt vissa lycksökareSkulle en ny tudor kosta över list?