• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

4B6D1CBB-DC13-4DA4-85E6-1995E5528471.jpeg

Grymt snyggt! Måste bara fråga om den blå tavlan är lika snygg i verkligheten som på bild? Är själv sugen på en BB41 med blå tavla. Har fått för mig att det är en riktigt bra allround klocka

Jag tycker den blåa tavlan är toppen och gör sig riktigt bra IRL, roligare än den svarta tycker jag. 41mm tycker jag är sådär dock, tycker proportionerna är lite "off".

Jag tycker den blåa tavlan är toppen och gör sig riktigt bra IRL, roligare än den svarta tycker jag. 41mm tycker jag är sådär dock, tycker proportionerna är lite "off".
Jag förstår. Har fått för mig att jag vill ha en lite större klocka på länk till casual t-shirt typ men att den fortfarande ska funka till skjorta/kavaj. Tänkte att BB41 är en bra kompromiss. Kör Longines Heritage 1954 till skjorta idag.
91738E27-ACB6-435C-9EE3-65034B20C2E4.jpeg

Jag förstår. Har fått för mig att jag vill ha en lite större klocka på länk till casual t-shirt typ men att den fortfarande ska funka till skjorta/kavaj. Tänkte att BB41 är en bra kompromiss. Kör Longines Heritage 1954 till skjorta idag.

Se till att testa båda innan du slår till så är det lättare att bilda sig en uppfattning. Jag provade båda och det var lätt att välja 36mm då, jag bär generellt större klockor också men här var valet enkelt :)

Tänkte lite som dig först angående 41 men efter att ha testat den kändes något fel! Har 36mm nu och är riktigt nöjd haft den i lite över ett år nu och den funkar lika bra på jobbet i kostym som på stranden!
4B73BB7A-D2B4-433B-AF8F-A2D626BFD6E1.jpeg

Tillbaka
Topp