Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blåa kombon är den snyggaste
Min gamla...
Jag gillar verkligen att få se bilder på den där. Nästan perfektion, så är som på guldet på vridningen. Det är den enda dataljen jag gärna skulle ändrat på.
Det är skitbra ju, tycker verkligen att det lyfter klockan, iaf i verkligheten.Jag gillar verkligen att få se bilder på den där. Nästan perfektion, så är som på guldet på vridningen. Det är den enda dataljen jag gärna skulle ändrat på.
Ingen dealbreaker dock
Ok har inte sett den i verkligheten än. Försöker kanske undermedvetet undvika det då jag misstänker att det blir hål i plånboken dåDet är skitbra ju, tycker verkligen att det lyfter klockan, iaf i verkligheten.
Tror inte det kommer spela stor roll alls. Känns som typ 95% ändå bara kör med länkNu när Tudor slutar att skicka med fabricbandet till BB, hur tror ni att detta kommer påverkar begpriser?
Snyggt!Köpt till originalläder till min BB36. Blev rätt bra faktiskt!
Snyggt!
Tror nästan att jag föredrar detta före länken.
Svinbra kombination mot tavlan.
Funderar på att testa min BB på nato, gör den sig bra på originalnato?
Köpt till originalläder till min BB36. Blev rätt bra faktiskt!
Guld! Tack, blir till att testa detOrginalbandet utklassar alla Nato! Ingen flärp och så bygger det inte på höjden, kör!
Tror inte det kommer spela stor roll alls. Känns som typ 95% ändå bara kör med länk
Vad fick du pynta?
Funderar på att testa min BB på nato, gör den sig bra på originalnato?
Grymt snyggt! Måste bara fråga om den blå tavlan är lika snygg i verkligheten som på bild? Är själv sugen på en BB41 med blå tavla. Har fått för mig att det är en riktigt bra allround klockaKöpt till originalläder till min BB36. Blev rätt bra faktiskt!
Grymt snyggt! Måste bara fråga om den blå tavlan är lika snygg i verkligheten som på bild? Är själv sugen på en BB41 med blå tavla. Har fått för mig att det är en riktigt bra allround klocka
Jag förstår. Har fått för mig att jag vill ha en lite större klocka på länk till casual t-shirt typ men att den fortfarande ska funka till skjorta/kavaj. Tänkte att BB41 är en bra kompromiss. Kör Longines Heritage 1954 till skjorta idag.Jag tycker den blåa tavlan är toppen och gör sig riktigt bra IRL, roligare än den svarta tycker jag. 41mm tycker jag är sådär dock, tycker proportionerna är lite "off".
Jag förstår. Har fått för mig att jag vill ha en lite större klocka på länk till casual t-shirt typ men att den fortfarande ska funka till skjorta/kavaj. Tänkte att BB41 är en bra kompromiss. Kör Longines Heritage 1954 till skjorta idag.
Tänkte lite som dig först angående 41 men efter att ha testat den kändes något fel! Har 36mm nu och är riktigt nöjd haft den i lite över ett år nu och den funkar lika bra på jobbet i kostym som på stranden!Jag förstår. Har fått för mig att jag vill ha en lite större klocka på länk till casual t-shirt typ men att den fortfarande ska funka till skjorta/kavaj. Tänkte att BB41 är en bra kompromiss. Kör Longines Heritage 1954 till skjorta idag.