• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blå är bra!! Min gamla

BB.jpg
Får man fråga vart du köpt bandet ?:eek:

Yes precis de är numrerade men inte limited edition enligt Tudor, hur det nu går ihop.

Tja jag antar att det bara betyder att de inte bestämt sig för att sluta tillverka den. Om de inte satt än gräns för hur många de tänker göra är det ju per definition inte "limited". Att det sen inte finns så många (än) är en annan sak. Förmodligen har de gjort färre än många "limited editions" från andra...

Fin är den hursom!

Beställde nyss en BB58 efter att ha följt denna tråd i några veckor. Ska bli riktigt spännande att få hem den måste jag säga :D
Har dock ett litet dilemma. Är inte ett jätte stort fan av länkar överlag utan föredrar definitivt ett trevligt läderband framför en länk. Valde att ändå köpa den på länk då jag tänkte att jag säkert ångrar mig i framtiden om jag inte gjorde det. Var det rätt val och är länken verkligen värd ca 3k extra?

Tudor-Black-Bay-Fifty-Eight-79030N-7.jpg

Beställde nyss en BB58 efter att ha följt denna tråd i några veckor. Ska bli riktigt spännande att få hem den måste jag säga :D
Har dock ett litet dilemma. Är inte ett jätte stort fan av länkar överlag utan föredrar definitivt ett trevligt läderband framför en länk. Valde att ändå köpa den på länk då jag tänkte att jag säkert ångrar mig i framtiden om jag inte gjorde det. Var det rätt val och är länken verkligen värd ca 3k?

tycker det var smart att ta med länk :D

Rätt beslut att ta länk. Läder och annat är lättare att komplettera med. Är säker på att värdet hålls uppe bättre med länk, då flertalet önskar länk till vid en eventuell vidareförsäljning.
Har dock ett litet dilemma. Är inte ett jätte stort fan av länkar överlag utan föredrar definitivt ett trevligt läderband framför en länk. Valde att ändå köpa den på länk då jag tänkte att jag säkert ångrar mig i framtiden om jag inte gjorde det. Var det rätt val och är länken verkligen värd ca 3k extra?

Definitivt värt 3k extra! Läderband finns i överflöd att passa till klockan och där till orginal om man vill pynta lite extra.

D60E681E-3704-4237-ABDD-C59982AAA0ED.jpeg

Givetvis rätt.
Köp alltid med länk om alternativet finns, oavsett märke. Nångång önskar man att man hade det och då kostar det saffran atr köpa till.

En BB-länk kostar närmare 10k att köpa lös.

Helt klart rätt val.

tycker det var smart att ta med länk :D
Rätt beslut att ta länk. Läder och annat är lättare att komplettera med. Är säker på att värdet hålls uppe bättre med länk, då flertalet önskar länk till vid en eventuell vidareförsäljning.
Definitivt värt 3k extra! Läderband finns i överflöd att passa till klockan och där till orginal om man vill pynta lite extra.

D60E681E-3704-4237-ABDD-C59982AAA0ED.jpeg
Givetvis rätt.
Köp alltid med länk om alternativet finns, oavsett märke. Nångång önskar man att man hade det och då kostar det saffran atr köpa till.

En BB-länk kostar närmare 10k att köpa lös.
Helt klart rätt val.
Tack för svar och skönt att ni allihop tyckte jag gjorde rätt val!

Uppdaterar med lite bilder så fort jag fått klockan.

Tillbaka
Topp