L.R.Dahl
Basic
Grattis till den! Let me know om du börjar komma på flipp tankar!Ja den är rätt så magisk, mer så än jag kanske fattade när jag köpte den. Aldrig polerad & full set är ju rätt sällsynt då de flesta bruksades hårt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till den! Let me know om du börjar komma på flipp tankar!Ja den är rätt så magisk, mer så än jag kanske fattade när jag köpte den. Aldrig polerad & full set är ju rätt sällsynt då de flesta bruksades hårt.
Grattis till den! Let me know om du börjar komma på flipp tankar!
Får man fråga vart du köpt bandet ?Blå är bra!! Min gamla
så snyggMycket snack om bb58:an. Och det är den väl värd men den ler inte mot en på samma sätt som nedanstående
Får man fråga vart du köpt bandet ?
79220B, en bra klocka.
Yes precis de är numrerade men inte limited edition enligt Tudor, hur det nu går ihop.
tycker det var smart att ta med länkBeställde nyss en BB58 efter att ha följt denna tråd i några veckor. Ska bli riktigt spännande att få hem den måste jag säga
Har dock ett litet dilemma. Är inte ett jätte stort fan av länkar överlag utan föredrar definitivt ett trevligt läderband framför en länk. Valde att ändå köpa den på länk då jag tänkte att jag säkert ångrar mig i framtiden om jag inte gjorde det. Var det rätt val och är länken verkligen värd ca 3k?
Beställde nyss en BB58 efter att ha följt denna tråd i några veckor. Ska bli riktigt spännande att få hem den måste jag säga
Har dock ett litet dilemma. Är inte ett jätte stort fan av länkar överlag utan föredrar definitivt ett trevligt läderband framför en länk. Valde att ändå köpa den på länk då jag tänkte att jag säkert ångrar mig i framtiden om jag inte gjorde det. Var det rätt val och är länken verkligen värd ca 3k extra?
Definitivt värt 3k extra! Läderband finns i överflöd att passa till klockan och där till orginal om man vill pynta lite extra.Beställde nyss en BB58 efter att ha följt denna tråd i några veckor. Ska bli riktigt spännande att få hem den måste jag säga
Har dock ett litet dilemma. Är inte ett jätte stort fan av länkar överlag utan föredrar definitivt ett trevligt läderband framför en länk. Valde att ändå köpa den på länk då jag tänkte att jag säkert ångrar mig i framtiden om jag inte gjorde det. Var det rätt val och är länken verkligen värd ca 3k extra?
Givetvis rätt.Beställde nyss en BB58 efter att ha följt denna tråd i några veckor. Ska bli riktigt spännande att få hem den måste jag säga
Helt klart rätt val.Beställde nyss en BB58 efter att ha följt denna tråd i några veckor. Ska bli riktigt spännande att få hem den måste jag säga
Länk? Även fill Aquanaut?Givetvis rätt.
Köp alltid med länk om alternativet finns, oavsett märke. Nångång önskar man att man hade det och då kostar det saffran atr köpa till.
En BB-länk kostar närmare 10k att köpa lös.
Vad är svenskt listpris på BB58?
Tack. Usch vad jag känner mig lat och bekväm nu.
Nej Aquanaut borde man hålla sig från så långt borta som möjligt.Länk? Även fill Aquanaut?
tycker det var smart att ta med länk
Rätt beslut att ta länk. Läder och annat är lättare att komplettera med. Är säker på att värdet hålls uppe bättre med länk, då flertalet önskar länk till vid en eventuell vidareförsäljning.
Definitivt värt 3k extra! Läderband finns i överflöd att passa till klockan och där till orginal om man vill pynta lite extra.
Givetvis rätt.
Köp alltid med länk om alternativet finns, oavsett märke. Nångång önskar man att man hade det och då kostar det saffran atr köpa till.
En BB-länk kostar närmare 10k att köpa lös.
Tack för svar och skönt att ni allihop tyckte jag gjorde rätt val!Helt klart rätt val.
Hela den klockan är otroligt fin. Första pepsin någonsin som jag tycker är snygg. Perfekta kulörer på färgerna.Älskar tavlan när solen ligger på
Jag går i köpatankar på en Panerai.. Men vet ej vilken modell. Vad har du för någon?Kan eventuellt tänka mig att flippa min BB58 om någon är sugen, är så förtjust i min Panna för närvarande
Stort grattis! Underbar klocka
- Välkommen!
- Tack!
Grymt nöjd!! Den här kanske får stanna ett tag!