Tudor Monarch dragon -asian special edition
Inget man ser dagligen.
(Skamlöst stulen från tudor grupp)
Tudor har verkligen en hel drös av märkliga modeller för den asiatiska marknaden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudor Monarch dragon -asian special edition
Inget man ser dagligen.
(Skamlöst stulen från tudor grupp)
Oh yeah! BB’n gör sig bra på alla möjliga nato av lite kvalité. Jag kör uteslutande på textilnato, lädernato o läderband.Funderar på att testa min BB på nato, gör den sig bra på originalnato?
Håller med !Tudor har verkligen en hel drös av märkliga modeller för den asiatiska marknaden!
Riktigt nice!New strap.
Magiskt!!7021 från 1970 torsdagen till ära.
Ja den är rätt så magisk, mer så än jag kanske fattade när jag köpte den. Aldrig polerad & full set är ju rätt sällsynt då de flesta bruksades hårt.Magiskt!!
Nice! Jag kan tänka mig att ge dig 9775:- för den!Jag har en 79160 från 1992 med originalkvittot kvar, den gick för 7 775 SEK 1992-10-12 klockan 15:23
Känns frestande men jag hade nog hoppats att den var värd lite merNice! Jag kan tänka mig att ge dig 9775:- för den!
Ska vi säga 10 jämnt?!Känns frestande men jag hade nog hoppats att den var värd lite mer
Nu börjar vi så sakta närma oss ett avslut men bättre kan du nogSka vi säga 10 jämnt?!
Pelagosen fick följa med på fjälläventyr i år så det blev några bilder!
Liiiite bättre kan du!?!Nice! Jag kan tänka mig att ge dig 9775:- för den!
Erbjuder inte pengar men har fortfarande en reserverad BB58 till mig. Kan överlåta platsen till dig mot din klockan!11,5 + en biobiljett och en gammal mandolin!?
Pass, BB58 ser ut att vara en trevlig klocka men jag behöver nog cash för att finansiera min senaste affär, Speedy Tuesday LE Ultraman (OT för den här tråden)Erbjuder inte pengar men har fortfarande en reserverad BB58 till mig. Kan överlåta platsen till dig mot din klockan!
Äsch, snart kan vi börja hypa den också.Pass, BB58 ser ut att vara en trevlig klocka men jag behöver nog cash för att finansiera min senaste affär, Speedy Tuesday LE Ultraman (OT för den här tråden)
Hmm... är lite rädd att BB36 ska kännas liten men den ser riktigt fin ut. Kan du säga om den upplevs större än t.ex. Rolex DJ36? Tänkte att det kan vara så p.g.a. att BB36 är tjockare och har ett mer tooligt utseende?Tänkte lite som dig först angående 41 men efter att ha testat den kändes något fel! Har 36mm nu och är riktigt nöjd haft den i lite över ett år nu och den funkar lika bra på jobbet i kostym som på stranden!
Hmm... är lite rädd att BB36 ska kännas liten men den ser riktigt fin ut. Kan du säga om den upplevs större än t.ex. Rolex DJ36? Tänkte att det kan vara så p.g.a. att BB36 är tjockare och har ett mer tooligt utseende?
Jag tycker den bärs större än en äldre datejust och 36mm explorer pga det lite kraftigare caset. Närmaste jämförelsen tycker jag nog är en modern datejust.Hmm... är lite rädd att BB36 ska kännas liten men den ser riktigt fin ut. Kan du säga om den upplevs större än t.ex. Rolex DJ36? Tänkte att det kan vara så p.g.a. att BB36 är tjockare och har ett mer tooligt utseende?
Lite att jämföra med. 39mm expy, 36mm och min bb36Hmm... är lite rädd att BB36 ska kännas liten men den ser riktigt fin ut. Kan du säga om den upplevs större än t.ex. Rolex DJ36? Tänkte att det kan vara så p.g.a. att BB36 är tjockare och har ett mer tooligt utseende?
Tack för fina bilder! Fantastisk samling! Har du någon favorit av dom tre? Hur jämförs länkarna, någon du gillar mest? Måste säga att Explorer39 är lite av en drömklocka för migLite att jämföra med. 39mm expy, 36mm och min bb36på min klena 16cm handled, hyfsat platt.
Bb36 är endast 10mm tjock. Explorern är faktiskt tjockare men pga att boettformen inte är lika klossig upplevs den något mindre enligt mig.
Hehe bara BB36 som är min. 39an är @Pete11 och 36an @P-vakten.Tack för fina bilder! Fantastisk samling! Har du någon favorit av dom tre? Hur jämförs länkarna, någon du gillar mest? Måste säga att Explorer39 är lite av en drömklocka för mig
Riktigt fin! Blir lite sugen på en blå tavla till min.Lagom dressig med läder
Yes precis de är numrerade men inte limited edition enligt Tudor, hur det nu går ihop.Nice med LHD-versionen...! Numrerade är dom också va?