• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

B73D3AAA-C407-4C9F-9EAF-7BF241C580B7.jpeg

- Välkommen!
- Tack!

Grymt nöjd!! Den här kanske får stanna ett tag!

Grattis, den är riktigt bra! :)

Beställde nyss en BB58 efter att ha följt denna tråd i några veckor. Ska bli riktigt spännande att få hem den måste jag säga :D
Har dock ett litet dilemma. Är inte ett jätte stort fan av länkar överlag utan föredrar definitivt ett trevligt läderband framför en länk. Valde att ändå köpa den på länk då jag tänkte att jag säkert ångrar mig i framtiden om jag inte gjorde det. Var det rätt val och är länken verkligen värd ca 3k extra?

Tudor-Black-Bay-Fifty-Eight-79030N-7.jpg
Som alla redan sagt, det är rent dumdristigt att inte välja till länk när man köper nytt om möjlighet finns. Även om man avskyr länk och låter den ligga inplastad är det fortfarande bättre än att välja utan. Av den enkla anledningen att andrahandsvärdet blir avsevärt lägre än vad länken kostade extra ny. (ingen fakta men min och jag tror mångas åsikt)
B73D3AAA-C407-4C9F-9EAF-7BF241C580B7.jpeg

- Välkommen!
- Tack!

Grymt nöjd!! Den här kanske får stanna ett tag!
Härligt! :)
Kom med posten idag... Ovant med 36mm men man kanske vänjer sig.

95BACE20-161C-442C-9A0C-08CDC02DB37E.jpeg
36mm är hur bra som helst, ser ut att sitta kanon :)

Har precis fått upp ögonen för Tudors storhet och googlar nu olika modeller så att ögonen ser ut som snöflingor.

Är de någon som känner till den här rackaren:

PRINCE-QUARTZ OYSTER DATE REF.9130/01

Den har något. Även om de nya BB också drar...

Har precis fått upp ögonen för Tudors storhet och googlar nu olika modeller så att ögonen ser ut som snöflingor.

Är de någon som känner till den här rackaren:

PRINCE-QUARTZ OYSTER DATE REF.9130/01

Den har något. Även om de nya BB också drar...

Du får ursäkta men jag tycker att den är hemsk, med sin integrerade länk. En ganska iskall modell så den kanske går att hitta billigt nånstans.

Tillbaka
Topp