• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

BFB9D771-DE8C-421C-BC08-F35F48274678.jpeg

Suck!
Sitter verkligen och trånar efter 58:an...
Så jäkla grym klocka!

Har faktiskt saknat min 58 såpass att jag lagt handpenning hos AD på en till då jag bara måste ha en igen.
Hoppas på leverans i september.

Faaeeeen börjar bli riktigt sugen på en 58a nu. Vet ni hur det ser ut hos ADs i nuläget? Var inne hos Bergströms för ett par veckor sedan och då var det lista

Någon som vet om det gått att byta bezel,visare och tavla på black bay tidigare?
Jag tänkte ifall om man köpte en bb58 och sedan vill ändra färg, ifall det dyker upp nya i framtiden.

Ingen som ska ha 58an på k&s? Är det priset det är fel på?
(Det är inte jag som säljer, jag är inte heller bekant med säljaren men jag trodde att den skulle gå som smör i solsken.)

Många som är väldigt otåliga...
Köper det på modeller som har månaders väntetid, eller som man kanske måste anstränga sig liite och behöva leta efter hos utländska AD.
Men en begagnad klocka SKA vara billigare än en helt ny klocka med några veckors väntetid :)
Dock har jag ingen erfarenhet av urets uppskattning på leveranstider!

Köper det på modeller som har månaders väntetid, eller som man kanske måste anstränga sig liite och behöva leta efter hos utländska AD.
Men en begagnad klocka SKA vara billigare än en helt ny klocka med några veckors väntetid :)
Dock har jag ingen erfarenhet av urets uppskattning på leveranstider!
Helt enig.
Mtp att Uret inte har nån i lager ska ju dom först få den till sig. Så minst 2 veckor låter ju inte orimligt..

Tillbaka
Topp