Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta med imorgon! Vill jämföra med min ETANybliven ägare av min första Tudor, Black Bay Heritage 41mm som kom i byte mot en Breitling. Väldigt imponerad av nya inhouse/manufacture urverket med 72h gångreserv. Har gått -1 sekund på ett dygn, grymt!
Will do!Ta med imorgon! Vill jämföra med min ETA
Hoppas de släpper 15 varianter på den. Jag tar en blå, tack!Känns som att 58an blir en framtida klassiker såvida inte tudor släpper 15 varianter på den
Jag tar pepsin med gmt och en i tt.Hoppas de släpper 15 varianter på den. Jag tar en blå, tack!
TT vore niiice. Lite bling vore kul också. Diamantindex .Jag tar pepsin med gmt och en i tt.
Ja, en blå hade varit grymt.Hoppas de släpper 15 varianter på den. Jag tar en blå, tack!
Historiken säger att Tudor har gjort en del ”galna” färgkombinationer under årens gång så den kan nog vara helt kosher
Varför skulle de inte göra det?Känns som att 58an blir en framtida klassiker såvida inte tudor släpper 15 varianter på den
Beställ från Uret. Under list.Faaeeeen börjar bli riktigt sugen på en 58a nu. Vet ni hur det ser ut hos ADs i nuläget? Var inne hos Bergströms för ett par veckor sedan och då var det lista
Ooh, intressant! TackBeställ från Uret. Under list.
Ser ju så jäkla go ut 58’an.. Orkar du lägga upp en GMT vs 58-bild på handled?
@Vincentb kanske har ett bra svar?Ingen som ska ha 58an på k&s? Är det priset det är fel på?
(Det är inte jag som säljer, jag är inte heller bekant med säljaren men jag trodde att den skulle gå som smör i solsken.)
Får ju en helt ny 805kr billigare på uret.seIngen som ska ha 58an på k&s? Är det priset det är fel på?
(Det är inte jag som säljer, jag är inte heller bekant med säljaren men jag trodde att den skulle gå som smör i solsken.)
2-5 veckors leveranstid dock.Får ju en helt ny 805kr billigare på uret.se
https://www.uret.se/tudor-heritage-svart-stal-o39-mm-p-316702.html
Väntan på en klockan kan ibland vara fantastisk!2-5 veckors leveranstid dock.
Så är det, hade dock hellre väntar några veckor och fått en helt oanvänd. Även om den på k&s bara är några veckor gammal!2-5 veckors leveranstid dock.
Säljaren på KS hävdade att det är 6mån väntetid. Han kanske missbedömer marknaden.2-5 veckors leveranstid dock.
Väntan på en klockan kan ibland vara fantastisk!
Många som är väldigt otåliga...Så är det, hade dock hellre väntar några veckor och fått en helt oanvänd. Även om den på k&s bara är några veckor gammal!
Men kanske bara är jag
Många som försökt haussa den...Säljaren på KS hävdade att det är 6mån väntetid. Han kanske missbedömer marknaden.
Köper det på modeller som har månaders väntetid, eller som man kanske måste anstränga sig liite och behöva leta efter hos utländska AD.Många som är väldigt otåliga...
Helt enig.Köper det på modeller som har månaders väntetid, eller som man kanske måste anstränga sig liite och behöva leta efter hos utländska AD.
Men en begagnad klocka SKA vara billigare än en helt ny klocka med några veckors väntetid
Dock har jag ingen erfarenhet av urets uppskattning på leveranstider!