Jag också! Den är verkligen bra! Kanske fö bli en pelogos eller Chrono också... faaanHahaha, kvittar kanske isånafall? Tudor varje dag är något jag snabbt kan vänja mig vid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag också! Den är verkligen bra! Kanske fö bli en pelogos eller Chrono också... faaanHahaha, kvittar kanske isånafall? Tudor varje dag är något jag snabbt kan vänja mig vid
Precis! Det är inte så noga!Tudor-onsdag sa någon?
/e
Menade ju tisdag!
Nya modellen (känns som de flesta föredrar första generationen) samt ingen länk tror jag spelar in.Tappar Tudor så hårt i värde eller äger jag en oattraktiv modell? Försöker sälja en blå BB uttagen i april (dock utan länk) och intresset verkar svalt även nere på 21 tusen?
Någon som har erfarenhet om bergströms/nymans ger skambud om man kör inbyte?
Plus 1 på den. Framförallt att det är utan länk.Nya modellen (känns som de flesta föredrar första generationen) samt ingen länk tror jag spelar in.
Som andra säger bidrar saknaden av länk till att modellen inte är särskilt attraktiv. Dessutom ligger det för närvarande stor hype över Tudor BB 58. Kan tänka mig att många hellre sparar några tusen extra och väljer den modellen istället.Tappar Tudor så hårt i värde eller äger jag en oattraktiv modell? Försöker sälja en blå BB uttagen i april (dock utan länk) och intresset verkar svalt även nere på 21 tusen?
Någon som har erfarenhet om bergströms/nymans ger skambud om man kör inbyte?
Trevlig patina
Tack!Vilken jävla dröm! Bygger du om hemma eller är du arkitekt?
Tack!
Jag är inte arktitekt, har bara dammat av gamla ritningar från ombyggnad för att möblera om lite i ungarnas rum
Bästa BBn IMHOTestar lite
Grattis!Testar lite
Japp! 7016/0 1967 med Semi Pointed Crown Guards (dvs ollonformade...).
Ollonformade kronskydd är schysst! Om du känner flippsug framöver så är jag intresseradJapp! 7016/0 1967 med Semi Pointed Crown Guards (dvs ollonformade...).
Tack men den har jag haft länge och kommer nog stanna ett bra tag tillOllonformade kronskydd är schysst! Om du känner flippsug framöver så är jag intresserad