Speedmaster & seamaster utan tvekanKan inte komma på en enda modell som finns i fler färger och varianter än BB
Ping @Denke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Speedmaster & seamaster utan tvekanKan inte komma på en enda modell som finns i fler färger och varianter än BB
Ping @Denke
Gammal bild från tråden: https://klocksnack.se/threads/400-olika-black-bays.76755/Risken finns väl!
Men tycker inte det finns så många olika färger av BB:n. Finns ju bara tre färg varianter och det är rätt lagom tycker jag.
Fan va trött jag är känner jag nu...Va? Röd, grön, blå, svart, stål, GMT, tvåton, bronze, Bucherer edition bronze. Finns det inte fler också? Känns som jag missar någon
Menade inte att "mjölka" var illa. Om ett företag har en framgångsrik produkt så är det ju självklart att man försöker bredda den linjen för att öka försäljningen.Är det så illa då? Hur många varianter av en sub/dj/planet ocean/Aqua terra/ osv finns det inte?
Risken finns väl!
Men tycker inte det finns så många olika färger av BB:n. Finns ju bara tre färg varianter och det är rätt lagom tycker jag.
Woho. Dags att casha in!Folk trodde inte på mig när jag sa att det är ca 6mån väntetid när bb58 tar slut på lev 1 och lev 2. Såg sj tex på Uret att dom först skrev 2-5 veckors väntetid. Nu har dom ändrat 2-5 MÅNADER..(Nu kommer säkert nån skriva 1-2 veckors väntetid hos min AD/Gråhandlare men kommer ta längre tid än så)..
Snart känns allt större fel istället den är bra BB36an!Kändes först som att det skulle bli en kort bekantskap men börjar faktiskt vänja mig vid 36mm...
Ässh ingen mening. Folk kan ju fixa den inom 1 vecka och under listpris..Börjar det bli säljdags?
https://klocksnack.se/threads/tudor-black-bay-79030.97914/Ässh ingen mening. Folk kan ju fixa den inom 1 vecka och under listpris..
https://klocksnack.se/threads/tudor-black-bay-79030.97914/
Den har legat där några dagar nu
Vad borde den kosta?Dyyr dock.. därav inte såld tro jag
Priset e inte så farligt tycker jag.Vad borde den kosta?
Jag menar ny fr butik. Och inte dyr om man går efter chrono24 (Alltså med länk). Tror jag såg den billigaste för 36-37k minns inte riktigt..https://klocksnack.se/threads/tudor-black-bay-79030.97914/
Den har legat där några dagar nu
Förstås. Det var mer en liten rolig grej då Denke i många KS-poddar redogör för sitt BB-hat med grund i alla de olika varianterna, storlekarna och färgerna.
Mindre .annars vore den såld juVad borde den kosta?
Var har du fått den infon ifrån?Det som folk inte fattat än är att dom har strypt tillgången till just Tudor bb58. Kommer inte släppas lika ofta/mycket som Tudor bb 41mm gjorde. Vissa säljer den för runt 40k..
Vincent.Det som folk inte fattat än är att dom har strypt tillgången till just Tudor bb58. Kommer inte släppas lika ofta/mycket som Tudor bb 41mm gjorde. Vissa säljer den för runt 40k..
Vincent.
Jag tycker att C24 har ganska höga priser på vissa klockor.
KS brukar stå sig lägre än C24.
40’ lär ingen få för din BB58.. alla dessa som legat över 37 på C24 är fortfarande inte sålda.
Ja säkert.C24 är som du säger ofta i överkant rent prismässigt. Men de lämnar ofta plats för prut
Jag tror du har fel. Sen är ju allt på C24 svindyrt nu + i och med vår svaga valuta.Det som folk inte fattat än är att dom har strypt tillgången till just Tudor bb58. Kommer inte släppas lika ofta/mycket som Tudor bb 41mm gjorde. Vissa säljer den för runt 40k..
Jag tror det är för att den inte är bumpad och/eller att det står rätt still i övrigt.Mindre .annars vore den såld ju
Haha. Nej men priset känns väl fair
Kolla chrono 24. Sök på "Tudor black bay fifty eight"..Var har du fått den infon ifrån?
Det betyder inte att dom strypt tillgången.Kolla chrono 24. Sök på "Tudor black bay fifty eight"..
Tycker du? Du säljer ju själv din Breitling chronomat för 30k sen ner till 25k. Själv plus andra har köpt 90 tals chronomater för 17-20k..Ja säkert.
Fan KS ligger riktigt bra till prismässigt
Menar du att de strypt tillgången bara för att det ligger Ca 20 klockor till salu just nu?Kolla chrono 24. Sök på "Tudor black bay fifty eight"..