• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Risken finns väl!
Men tycker inte det finns så många olika färger av BB:n. Finns ju bara tre färg varianter och det är rätt lagom tycker jag.
Gammal bild från tråden: https://klocksnack.se/threads/400-olika-black-bays.76755/
2017-07-19 (5).png

Hela heritage serien kommer inte ens ikapp många nära modellserier hos andra märken men visst, BB släppen får mycket uppmärksamhet samt kommer årligen.

Det som folk inte fattat än är att dom har strypt tillgången till just Tudor bb58. Kommer inte släppas lika ofta/mycket som Tudor bb 41mm gjorde. :) Vissa säljer den för runt 40k..

Det som folk inte fattat än är att dom har strypt tillgången till just Tudor bb58. Kommer inte släppas lika ofta/mycket som Tudor bb 41mm gjorde. :) Vissa säljer den för runt 40k..
Vincent.
Jag tycker att C24 har ganska höga priser på vissa klockor.
KS brukar stå sig lägre än C24.
40’ lär ingen få för din BB58.. alla dessa som legat över 37 på C24 är fortfarande inte sålda.

Jag tror du har fel. Sen är ju allt på C24 svindyrt nu + i och med vår svaga valuta.
Mindre .annars vore den såld ju :D
Haha. Nej men priset känns väl fair :)
Jag tror det är för att den inte är bumpad och/eller att det står rätt still i övrigt.

Tillbaka
Topp