Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin klocka!
Måste fråga: 4:e bilden - är det på Hållö?
Lite det som är grejen med användandet av titan.Är det bara jag som tycker Tudor titanium känns jätte skumt? dels metallens känsla mot huden och sen avsaknaden av vikten?
Lite det som är grejen med användandet av titan.
Vikten kan jag förstå de som vill ha lättare även om det inte är för mig men metal känslan tycker jag är konstig och undrar om fler tycker det?
Om man ska tro Uret.se så kan de leverera BB GMT inom 2-5 veckor. Kan ni se någon nackdel att handla av dem? Är certen ostämplade?
Du menar 2-5 månader..Om man ska tro Uret.se så kan de leverera BB GMT inom 2-5 veckor. Kan ni se någon nackdel att handla av dem? Är certen ostämplade?
Here we go again ... Förmodligen omöjlig att få tag på egentligen...Du menar 2-5 månader..
Ja faktiskt. Fixa en då..Långa väntetider..Here we go again ... Förmodligen omöjlig att få tag på egentligen...
Jo det har jag fattat att det (kanske) är men nu har vi en tråd med 442 inlägg o 441 av dom handlar om hut ofattbart svårt det är att få tag på en Tudor! Det är ju måttligt intressant o föv är det ju inte unobtanium vi snackar om ...Ja faktiskt. Fixa en då..Långa väntetider..
Långa väntetider? GMT finns på Krons, både på läder och länk. Bara att gå in och köpa.Ja faktiskt. Fixa en då..Långa väntetider..
Menade 58:an..Långa väntetider? GMT finns på Krons, både på läder och länk. Bara att gå in och köpa.
Men varför tar du upp 58:ans väntetid om det är GMT som diskuteras i det aktuella fallet?Menade 58:an..
Är det bara jag som tycker Tudor titanium känns jätte skumt? dels metallens känsla mot huden och sen avsaknaden av vikten?
Läste fel..Men varför tar du upp 58:ans väntetid om det är GMT som diskuteras i det aktuella fallet?
Schysst bild och håller verkligen medNu när det närmar sig höst kan man ju tänka sig att t.ex. en BB i varma toner skulle passa bra. Jag kan också tycka att blåa toner funkar bra som kontrast mot höstfärgerna dock.
Vill med ha en tjockis!!Supernöjd med min GMT, även om den är lite av en tjockis.
Den är substantiell nog att det inte känns konstigt i sig själv. I direkt jämförelse med en motsvarande klocka med länk i stål etc är den förstås markant lättare. Jag tycker det är en feature, och efter ett par minuter försvinner den på armen som alla andra välpassande klockor.
Edit: Jag förstår vid en andra läsning att du nog inte frågar hur den upplevs utan helt enkelt uttrycker din åsikt om saken. Jag låter mitt stå kvar ändå.
Bara jag som stör mig på att vridringen inte är riktigt centrerad?Har haft en "man cold" sedan helgen så är lite luddig kanske men jag gillar skarpt Pelagos LHD utseende men gillar inte "känslan" av titanium så kul att höra hur andra upplever det... men om det fanns en helt i stål som såg ut så här...
MMMMMM
Sedan håller jag med att kan vi sluta tjata om hur svårt det är att få tag i klockor osv utan mer lägga upp bilder och prata om olika frågor än att tjafsa om vem som skall sälja vad eller hur svårt det är att få tag i Tudor?
Ser snarare ut som att sargen på tavlan är sned.Bara jag som stör mig på att vridringen inte är riktigt centrerad?
Bara jag som stör mig på att vridringen inte är riktigt centrerad?