• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

979B7BDC-AFEF-48CB-97F8-09B6C62DC52D.jpeg

Flirt med ursprungs-Flingan!

Speglar den här bilden (hämtad från tudors hemsdia) en ärlig bild av hur färgen på vridringen ser ut i verkligheten?
För jag tycker att den på många dnra bilder ser mindre färgglad ut än vad som syns på denna bild?

Ni som äger / testat klockan, vad tycker ni? Är bilden en ärlig bild på hur färgen uppfattas i verkligheten?
IMG_2575.PNG

Speglar den här bilden (hämtad från tudors hemsdia) en ärlig bild av hur färgen på vridringen ser ut i verkligheten?
För jag tycker att den på många dnra bilder ser mindre färgglad ut än vad som syns på denna bild?

Ni som äger / testat klockan, vad tycker ni? Är bilden en ärlig bild på hur färgen uppfattas i verkligheten?
IMG_2575.PNG

Jag upplevde den mer som Coke än pepsi. Blåa lite mer svart typ
Bild på min gamla
BE925995-D768-4E19-B252-A6144B268EAA.jpeg

IMG_2575.PNG
Det beror helt på i vilket ljus du befinner dig. Den blåa färgen skiftar från ljusare blå i solljus, som enl Tudors bild, till mörkmörk blå i kvällsljus framför TV’n. Den är dock riktigt bra.. den blåa. :)

IMG_2575.PNG

Som så många andra säger, ljuset spelar stor roll.

Min en molnig fredag i kontorsfönstret;
20FA62B6-982A-4F08-9AD5-F970735E6EE3.jpeg

Tillbaka
Topp