Saknar verkligen den klockan. Skulle aldrig sålt den .Tackar för det @Choppe
@herr_raev sök bara på Tudor 7017 så hittar du många fina bilder från bl.a. @Janne2000 @Airman och @Rozzy m.fl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknar verkligen den klockan. Skulle aldrig sålt den .Tackar för det @Choppe
@herr_raev sök bara på Tudor 7017 så hittar du många fina bilder från bl.a. @Janne2000 @Airman och @Rozzy m.fl.
18-19Rimligt pris på en Black Bay röd bezel (79220 modell) från 2013 i bra skick. Endast enstaka hairlines på länk? Fullcert.
Runt 20' baserat på lite sökande på forumet. Här finns en från 2017 som såldes relativt nyligen för 23'. https://klocksnack.se/threads/tudor-bb-79220r-17.94949/Rimligt pris på en Black Bay röd bezel (79220 modell) från 2013 i bra skick. Endast enstaka hairlines på länk? Fullcert.
20' är möjligen i överkant. @Fixxxer är nog närmare i sin värdering.Runt 20' baserat på lite sökande på forumet. Här finns en från 2017 som såldes relativt nyligen för 23'. https://klocksnack.se/threads/tudor-bb-79220r-17.94949/
Speciellt med tanke på att den är från 2013, finns väl en eventuell risk för servicebehov.20' är möjligen i överkant. @Fixxxer är nog närmare i sin värdering.
Speglar den här bilden (hämtad från tudors hemsdia) en ärlig bild av hur färgen på vridringen ser ut i verkligheten?
För jag tycker att den på många dnra bilder ser mindre färgglad ut än vad som syns på denna bild?
Ni som äger / testat klockan, vad tycker ni? Är bilden en ärlig bild på hur färgen uppfattas i verkligheten?
Det beror helt på i vilket ljus du befinner dig. Den blåa färgen skiftar från ljusare blå i solljus, som enl Tudors bild, till mörkmörk blå i kvällsljus framför TV’n. Den är dock riktigt bra.. den blåa.Speglar den här bilden (hämtad från tudors hemsdia) en ärlig bild av hur färgen på vridringen ser ut i verkligheten?
För jag tycker att den på många dnra bilder ser mindre färgglad ut än vad som syns på denna bild?
Ni som äger / testat klockan, vad tycker ni? Är bilden en ärlig bild på hur färgen uppfattas i verkligheten?
Yeah, kul val. Grattis!Min första Tudor, tjillevipp!
MN Strap..
Speglar den här bilden (hämtad från tudors hemsdia) en ärlig bild av hur färgen på vridringen ser ut i verkligheten?
Sjukt bra på MN!MN Strap..
Dubbelpostar lite. Tudor fredag, äntligen.
Stort fan av Ranger! Enligt mig en väldigt underskattad modell från Tudor. Snyggt band också! Hirsch liberty?
Kul! Det där exemplaret är ju minst sagt unikt och dessutom vackert.Min första Tudor, tjillevipp!
Riktigt noce på grönt MN också. Kanske borde införskaffa en sådan också =)MN Strap..
Tack. Funderar på en till jag med. Vilken färg har du?Riktigt noce på grönt MN också. Kanske borde införskaffa en sådan också =)
Jag kör en svart med rött streck igenom från Erikas Originals. Det röda passar 12-markören på bezeln perfekt!Tack. Funderar på en till jag med. Vilken färg har du?
Snyggt fångat.Min första Tudor, tjillevipp!
Lägg upp bild..Jag kör en svart med rött streck igenom från Erikas Originals. Det röda passar 12-markören på bezeln perfekt!