Jag väntar tills jan-feb då de kostar 26,5. Då slår jag till!Osålda bb58or som legat ett tag nu. Kan det vara så att uber hypen börjar lägga sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag väntar tills jan-feb då de kostar 26,5. Då slår jag till!Osålda bb58or som legat ett tag nu. Kan det vara så att uber hypen börjar lägga sig?
Smart, jag gör samma med nya Seamastern, väntar ett tag så finns den säkert på Chrono24 för 30kJag väntar tills jan-feb då de kostar 26,5. Då slår jag till!
Ja, räkna med ett rätt saftigt pris. Brukar vara dyrt att komplettera med länk i efterhand istället för att köpa direkt på länk.Löjligt nöjd med min Tudor 41 (79540). Dessutom ett svårt habegär på en BB58, men jag väntar på bättre prisläge.
En fundering som kanske nån kan svara på, är sugen på länken till klockan. Är det bara via officiella återförsäljare den går att få tag på? Min lokaka urmakare kunde inte lösa det.
Slänger in en bild också när jag ändå är inloggad
Jo, så är det ju. Satt och funderade innan jag köpte men kom fram till att jag gillade den på läder så det var mitt första val.Ja, räkna med ett rätt saftigt pris. Brukar vara dyrt att komplettera med länk i efterhand istället för att köpa direkt på länk.
Kul! GrattisNu är även jag en del av Tudorfamiljen. Riktigt krispig klocka.
Tror inte det är någon större väntetid. Någon vecka från centrallager kanskeNågon som vet hur det ser ut med den blå bb36 hos AD? väntetider osv?
Vi ses!Sista bilderna för mig i denna fantastiska tråd då min BB är nu på väg till en ny lycklig ägare
Kan inte annat än lägga upp några bilder på klockan som har följt mig till olika platser i världen de senaste 2 åren. (Bildtungt inlägg)
Allt började när jag och sambon mellanlandade på Heathrow för att plocka upp min förbeställda klocka.
Kärlek vid första ögonkastet! Var väldigt glad över att vår nästa flygning skulle vara längre än 20 timmar så jag kunde beskåda varenda lila detalj av klockan i lugn och ro
Väl framme i Australien fick Tudorn följa med på massa spännande äventyr och jag upptäckte att den underbara röda färgen gjorde sig riktigt bra i soligt väder
Hemma i Sverige var de återigen dags att återkomma till vardagen och Tudorn passade in i alla olika vardags-situationer
Sen fick klockan följa med på nästa stora grej i mitt liv, att köpa första lägenhetenen med sambon. (Bilden tagen under första veckan i lägenheten)
Därefter hände nästa stora grej. Min sambo fick ett klockintresse och själv fastnade för Tudor. Några samtal senare var denna lilla BB36 köpt
Efter detta så fortsatte min resa med Tudorn och jag måste säga att de har varit att fröjd att få bära den.
Så återigen tack för denna tid! Nu blir det dags för mig att avansera från Tudor-träsket till Rolex-kvicksanden. Ha de gôtt!
Tack! Kan finnas en risk att de blir någon Tudor i framtiden igen!Vi ses!
I denna tråden snart igen när du insett vad du gjort.
Kör hårt!
Sista bilderna för mig i denna fantastiska tråd då min BB är nu på väg till en ny lycklig ägare
Kan inte annat än lägga upp några bilder på klockan som har följt mig till olika platser i världen de senaste 2 åren. (Bildtungt inlägg)
Allt började när jag och sambon mellanlandade på Heathrow för att plocka upp min förbeställda klocka.
Kärlek vid första ögonkastet! Var väldigt glad över att vår nästa flygning skulle vara längre än 20 timmar så jag kunde beskåda varenda lila detalj av klockan i lugn och ro
Väl framme i Australien fick Tudorn följa med på massa spännande äventyr och jag upptäckte att den underbara röda färgen gjorde sig riktigt bra i soligt väder
Hemma i Sverige var de återigen dags att återkomma till vardagen och Tudorn passade in i alla olika vardags-situationer
Sen fick klockan följa med på nästa stora grej i mitt liv, att köpa första lägenhetenen med sambon. (Bilden tagen under första veckan i lägenheten)
Därefter hände nästa stora grej. Min sambo fick ett klockintresse och själv fastnade för Tudor. Några samtal senare var denna lilla BB36 köpt
Efter detta så fortsatte min resa med Tudorn och jag måste säga att de har varit att fröjd att få bära den.
Så återigen tack för denna tid! Nu blir det dags för mig att avansera från Tudor-träsket till Rolex-kvicksanden. Ha de gôtt!
Hur stor är din handled?Krävs inte en vridning för att vara en skaplig bad-polare
Ser bra ut på din handled, hur stor är den? Jag funderar på en 41:a på min 19cm handled.41:n är nice!
Någon här som har en BB41 på en typ 18-20cm handled? Har fått ett ganska trevligt pris på en sådan och funderar men undrar hur den skulle se ut på min handled. Bor långt från AD.
Här är en bild från lite avstånd. Min handled är ca 21cm. 19 ska inte vara ett problemSer bra ut på din handled, hur stor är den? Jag funderar på en 41:a på min 19cm handled.
Hm, runt ~16,5 skulle jag säga!Hur stor är din handled?
De plastade av den i butik för mig. Jag frågade dock aldrig om jag fick behålla plasten på.Ni som köpt BB58 hos svensk AD, tvingas ni plasta av den på plats?
Köp 36:an istället så kan du flippa den till mig senNågon här som har en BB41 på en typ 18-20cm handled? Har fått ett ganska trevligt pris på en sådan och funderar men undrar hur den skulle se ut på min handled. Bor långt från AD.