Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
Pelagos![]()
Hur var leveranstiden?
Ser ostig och fin ut!On pizza duty
![]()
Denna klocka följer med på julmiddagen med jobbet
Den är så jävla läcker den där!! Börjar kanske ångra mig angående gmt pga storlek. Fan, kanske satte mig på fel kölista143 dagar senare..![]()
![]()
Ja storleken är verkligen en dröm. Sitter perfekt. Storleken gjorde hela klockan..Den är så jävla läcker den där!! Börjar kanske ångra mig angående gmt pga storlek. Fan, kanske satte mig på fel kölista
Har även en Marinemaster som är 43.8mm stor och 15mm tjock. Men till o med den satt bättre än Tudor 41mm, enligt mig. Bärs mkt mindre. Här kan du jämnföra med Tudor 58 som är 39mm..Den är så jävla läcker den där!! Börjar kanske ångra mig angående gmt pga storlek. Fan, kanske satte mig på fel kölista
Gött! Hatar hype.Vad hände med GMT och 58 egentligen? Inte ens 2018 hann sluta innan hypen dog. Coke och vit/svart 58 nästa år?
Har ägd både inhouse och ETA versionen för ett tag sedan. Jag upplevde inte något problem med tjockleken på inhousevarianten alls. När jag skaffade mig en pelagos hade jag precis ägt en vanlig Black Bay innan och upplevde den betydlig tjockare och klumpigare än pelagosen.Någon som burit inhouse Pelagos en längre tid och allra helst regelbundet, som kan ge lite kommentarer angående tjockleken?
Det kommer en blå variant, men den kommer inte heta 58 utan 68 = första(?) året med blå tavla på Tudor Sub. Kom ihåg var ni läste det först...Vad hände med GMT och 58 egentligen? Inte ens 2018 hann sluta innan hypen dog. Coke och vit/svart 58 nästa år?
Jag vill att de lanserar en BB58 utan fejkpatinerad lume, sen köper jag.Gött! Hatar hype.
Nu inväntar jag endast lite fler färger och mer mättad begmarknad sen är det dags för en 58 för mig![]()
Det kommer en blå variant, men den kommer inte heta 58 utan 68 = första(?) året med blå tavla på Tudor Sub. Kom ihåg var ni läste det först...[/QUOTE
Hur vet du det? Och om det stämmer kommer tavlan vara blå eller ringen? Och kommer det vara samma storlek som 58:an?Det kommer en blå variant, men den kommer inte heta 58 utan 68 = första(?) året med blå tavla på Tudor Sub. Kom ihåg var ni läste det först...
Hur vet du det? Och om det stämmer kommer tavlan vara blå eller ringen? Och kommer det vara samma storlek som 58:an?
Känner igen de där. En klocka får helt enkelt inte vara för obekväm eller tung om den ska hålla i långa loppet. Jag kommer gå loss med dremel på låset när jag köper en 58 och fasa ner kanterna då dom gjorde det obekvämt på min gamla BB36.Jag vill att de lanserar en BB58 utan fejkpatinerad lume, sen köper jag.
Sen var GMTn riktigt grym, men något med den gjorde att den inte kändes som en keeper. Kanske var det tjockleken, eller diametern. Ungefär som med min Planet ocean kändes alla designelement skitbra, men efter en hel dag med klockan blev armen trött. Synd.
Det kommer en blå variant, men den kommer inte heta 58 utan 68 = första(?) året med blå tavla på Tudor Sub. Kom ihåg var ni läste det först...