stevemcqueen
Basic
Snyggt! Var det svårt att välja mellan 36 och 41 mm?Sådär, då får man vara med i denna tråd för första gången. Min första Tudor fick bli en BB41. Rejält nöjd så här långt Nu inväntas lite nya band för maximal variation!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Var det svårt att välja mellan 36 och 41 mm?Sådär, då får man vara med i denna tråd för första gången. Min första Tudor fick bli en BB41. Rejält nöjd så här långt Nu inväntas lite nya band för maximal variation!
Faktiskt inte för mig, såg 41:an ligga ute till försäljning och slog till direkt. Hade faktiskt inte funderat kring denna modell tidigare.Snyggt! Var det svårt att välja mellan 36 och 41 mm?
Grattis!Sådär, då får man vara med i denna tråd för första gången. Min första Tudor fick bli en BB41. Rejält nöjd så här långt Nu inväntas lite nya band för maximal variation!
Bra observation. Det skulle jag tro att du har helt rätt i. Vad betyder SHS?Grattis!
En fråga slår mig.
Är det likadana visare på 41:an och 36:an? M t p hur väl de fyller ut tavlan på den mindre, och att så inte är fallet på den större ligger det nära tillhands att misstänka det. Nu är det väl inte SHS på 41:an men jag gillar looken mer på 36:an.
Short hand syndrome. Något som säger att visarna är i kortaste laget.Bra observation. Det skulle jag tro att du har helt rätt i. Vad betyder SHS?
Håller verkligen med, 41 är liiite för stort. 36 är liite för litet för mig. 38-39 hade varit perfekt.Dem skulle ha gjort en i 39mm istället för 41, tycker jag!
36mm är grym IMO. Tycker också 41 är för stort, blir inte snyggt då. Kanske något tudor borde ändra på!Håller verkligen med, 41 är liiite för stort. 36 är liite för litet för mig. 38-39 hade varit perfekt.
Har 19,5cm handled, 36mm på mig blir för litet för mig haha.36mm är grym IMO. Tycker också 41 är för stort, blir inte snyggt då. Kanske något tudor borde ändra på!
Bort med 32an och in med 39mm, säger jagHar 19,5cm handled, 36mm på mig blir för litet för mig haha.
Tycker de borde ha 41mm, 39mm och 36mm.
Håller verkligen med, 41 är liiite för stort. 36 är liite för litet för mig. 38-39 hade varit perfekt.
Den är så bra. Helt perfekt, tycker jag.Biffar till med en gmt bild.
Ja den är inte alls pjåkig!Den är så bra. Helt perfekt, tycker jag.
Riktigt snygg på länk!Fan bra även denna
Ja den där är ju kraftfullt underskattad. Som sagt mycket fin på länk.Fan bra även denna
Tudor verkar ha det rätt stökigt med datumväxlingen på GMT.
Inget nytt problem en intressant info i tråden nedan. Kan ju vara så att det är orsaken till att leveranser av nya GMT varit extremt begränsad sen november. Är ju ett gäng på forumet som upptäckt detta problem också...
https://forums.watchuseek.com/f23/#/topics/4899023?page=1
Det tycker jag inte att du ska tänka. Om det är något som man kan lita på med Rolex/Tudor är att ta ansvar. Jag skulle tro att de åtgärdat problemet för de som är i produktion just nu. Men det jag kan hålla med om är att det är trist att det ens hänt och klart en liten törn för deras QA avdelning.Ingen kul läsning och det var nog spiken i kistan för mitt sug för en GMT... tyvärr
Det tycker jag inte att du ska tänka. Om det är något som man kan lita på med Rolex/Tudor är att ta ansvar. Jag skulle tro att de åtgärdat problemet för de som är i produktion just nu. Men det jag kan hålla med om är att det är trist att det ens hänt och klart en liten törn för deras QA avdelning.
Men klockan är fortfarande grym och jag hoppas ha en på g in inom kort!
Just det skulle vara olikt dem - Men kan hålla med!Ja skulle Tudor återkalla alla och gå ut och säga att de löst problemen skulle jag inte tveka att köpa den men så länge man inte går ut och ger besked att de löst det. Det ger inget bra intryck tyvärr för mig...
Rätt talande när man ser Gripenbro annons hahaTudor verkar ha det rätt stökigt med datumväxlingen på GMT.
Inget nytt problem en intressant info i tråden nedan. Kan ju vara så att det är orsaken till att leveranser av nya GMT varit extremt begränsad sen november. Är ju ett gäng på forumet som upptäckt detta problem också...
https://forums.watchuseek.com/f23/#/topics/4899023?page=1
Rätt talande när man ser Gripenbro annons haha
http://gripenbro.se/artiklar/watches/rolex-tudor-8.html
Kanske ngt man läser på garanti?Att de ens säljer den sådär det gör att jag kommer aldrig köpa en klocka av dem!