• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det har ju spekulerats rätt mkt om det. Då får man hyra in ordningsvakter utanför tudorbutikerna som styr upp alla som försöker ta sig in för att få plats på kölistan. Ett gäng vuxna män som beter sig ungefär som tonårstjejer på en Justin Bieber konsert.

D2FC8990-BCBB-4069-BE52-EDFABA4FD1B8.jpeg
Jag är lite ny här på forumet och är på jakt efter en snygg dykare. Tillverkar Tudor inte submariner längre? När slutade dem med det?

Jag är lite ny här på forumet och är på jakt efter en snygg dykare. Tillverkar Tudor inte submariner längre? När slutade dem med det?
Först vill jag välkomna dig till forumet! Om jag kommer ihåg rätt slutade Tudor att lista submariner 1999. De lanserade sedan sin variant "black bay" 2012. Om jag har fel här får gärna någon med mer kunskap rätta mig :)

Inget nytt om en eventuell BB58 GMT? :rolleyes:
Jag har svårt att föreställa mig en sådan inom de närmsta åren. Tudor utvecklade ett nytt in-house urverk för GMTn, sånt kostar mycket pengar och tar tid. Om de ska minska storleken kommer det också att ta tid och kosta mycket pengar. Men, med det sagt hade det varit grymt med samma modell i mindre boett.

Jag har svårt att föreställa mig en sådan inom de närmsta åren. Tudor utvecklade ett nytt in-house urverk för GMTn, sånt kostar mycket pengar och tar tid. Om de ska minska storleken kommer det också att ta tid och kosta mycket pengar. Men, med det sagt hade det varit grymt med samma modell i mindre boett.
Håller med dig - Tror inte GMT kommer krympa närmaste tiden

Tillbaka
Topp