Ojoj tog inte många minutrar att bestämma sig för Tudor BB58....
Fantastisk! Helt rätt Var har du hittat den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk! Helt rätt Var har du hittat den?
Grattis! Bra val
Passar bra på skinn också.
Grymt! Grattis!!Ojoj tog inte många minutrar att bestämma sig för Tudor BB58....
Såja grattis det där gick ju smidigt!Ojoj tog inte många minutrar att bestämma sig för Tudor BB58....
Så snygg, får bli en sådan i 30 års present till mig självOjoj tog inte många minutrar att bestämma sig för Tudor BB58....
Lördagsvalet..
Är en 79160. Dålig koll på 79260 vs 160 när det gäller caset.Väldigt fin 79260(?). Är själv extremt sugen på en i panda-utförande från 2005, men är osäker på om den är för stor för mig. Har du några mått du kan dela med dig av? Lug to lug och tjockleken? Det vore extremt tacksamt då jag hittar varierande info kring måtten.
Ja, lite väl smidigt kanske ;-)Såja grattis det där gick ju smidigt!
Det tycker jag, detta var en sen 29årspresent till mig själv =)Så snygg, får bli en sådan i 30 års present till mig själv
Tack! =)Grymt! Grattis!!
Det är det såklart inte.Om det här är resultatet av vad som teasats med målade index så är det fan pinsamt
Hoppas verkligen rpr har fel med sina tryckta bilderDet är det såklart inte.
Om det här är resultatet av vad som teasats med målade index så är det fan pinsamt
Haha ja ingenting ser ju bra ut på någon av påstådda modellerHoppas verkligen rpr har fel med sina tryckta bilder
Daytonan hade jag inte tackat nej till men kostar väl närmre millen isfHaha ja ingenting ser ju bra ut på någon av påstådda modeller
HerregudOm det här är resultatet av vad som teasats med målade index så är det fan pinsamt
Den borde ligga i tråden för fulaste klockanOm det här är resultatet av vad som teasats med målade index så är det fan pinsamt
Annorlunda om inte annatOm det här är resultatet av vad som teasats med målade index så är det fan pinsamt
Gillar nya läderbanden om det nu stämmer
Han är ju ganska kaxig och jag kanske inte håller med om allt men här är de påstådda nyheterna
Inget wow:
Fler kronografer till folket!
Alltså ändlänkarna. What are those. Snowflakevisarna passar ej. Insertet njaaa.. head only hade den kanske sett någorlunda okej ut men så där är den inte kul.Annorlunda om inte annat
Om det här är resultatet av vad som teasats med målade index så är det fan pinsamt
Får man sätta en femkrona på att det är en bild på det riktiga släppet där han photoshoppat in någon nonsens-boett över den verkliga så att man bara ser tavlan av originalet?Om det här är resultatet av vad som teasats med målade index så är det fan pinsamt
Begriper inte hur boetten är konstruerad. Går vridningen under boetten vid 6/12?Får man sätta en femkrona på att det är en bild på det riktiga släppet där han photoshoppat in någon nonsens-boett över den verkliga så att man bara ser tavlan av originalet?
För i år?Kolla in denna, beryktad Rolex US Marine prototyp