• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kolla in denna, beryktad Rolex US Marine prototyp

CA92B11D-A87D-4F1B-A1BC-0AC39EC77787.jpeg
tudor.jpg

/B

Jag är optimistisk iaf - Tudor lär ha fler klockor att visa än de som då eventuellt läckt. Sen gillar jag fanimej att den US Marine Prototypen är så udda!

Pheew, ser nu på datorn att de ser svarta ut. Som 5b ägare blev jag ju lite ställd när dedär dök upp. Tror ni det är bb58 caset eller samma som tidigare bronzos?
Sett blått tills du nämnde svart!
Jag tror inte de där kommer komma. Om de skulle komma så känns proportionerna som gamla caset och inte BB58.

*reserverar mig för fel på allt ovan :)

Vad jag vill se från Tudor
Black Bay 58 i nya färger
GMT som är tunnare och mindre.
Black Bay med tunnare verk, ser fan ut som tegelstenar nu, iallafall på bild.

Fixar de något av detta kan det bli ett köp från min del :)

Vad är era önsketudors?

Tror du dem släpper en ny gmt i andra färger så tidigt?

Jag tror däremot att det släpps nyheter kring tudor style modellerna då dessa varit iskalla på marknaden, ingen inhouse på dem heller.
Men ja kan ha fel
Behöver ju inte nödvändigtvis vara en BB variant (även om det är sannolikt). Rent generellt så vore det ju lite hål i huvudet att ta fram ett inhouse GMT verk och sen bara ha en modell i sin katalog. Lite mer borde man ju kunna få ut ur en investering.

Tror att ge alla 41mm Black Bay modeller en mindre tjock boettsida vore en överlägset ekonomiskt effektiv förbättring.

De kan spara in utgifterna på de nya verktygen genom att sluta sätta på fusknitarna på armbanden.

Sen kan jag beställa en pepsi.

Tror du dem släpper en ny gmt i andra färger så tidigt?

Jag tror däremot att det släpps nyheter kring tudor style modellerna då dessa varit iskalla på marknaden, ingen inhouse på dem heller.
Men ja kan ha fel

Tror du sträcker efter halmstrån. Nog bara ett konstaterande att denna modell är den första GMT i deras sortiment. I morgon och torsdag vet vi mer :)

Allt tolkas och analyseras ju hejvilt just nu i klockvärlden men min tanke är där att iom att de säger ”introduced” så kommer det något mer och varför inte visa detta nu?!

Som vi har suttit och analyserat bilder till enstaka pixlar och gissar fritt så kanske vi alla är helt ute o cyklar
Vi får se snart snart snart!

• Like
Reactions: m_s
Tillbaka
Topp