Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny Ranger/North Flag?
Vore löjligt bra! (Brons)Hur stor/liten är chansen att Tudor släpper en version av BB i brons/mässing med 39 caset tror ni?
Fel tråd.. SryEn vettig Gsdykare hade varit något
Vore löjligt bra! (Brons)
Som alla andra velatJaaaaaa. Hade köpt på dirren!
Och i en typ.... ....skx-boett (?!)Alltså ändlänkarna. What are those. Snowflakevisarna passar ej. Insertet njaaa.. head only hade den kanske sett någorlunda okej ut men så där är den inte kul.
Pheew, ser nu på datorn att de ser svarta ut. Som 5b ägare blev jag ju lite ställd när dedär dök upp. Tror ni det är bb58 caset eller samma som tidigare bronzos?
Inget wow:
Sett blått tills du nämnde svart!Pheew, ser nu på datorn att de ser svarta ut. Som 5b ägare blev jag ju lite ställd när dedär dök upp. Tror ni det är bb58 caset eller samma som tidigare bronzos?
Gissar på befintliga 43mm casetPheew, ser nu på datorn att de ser svarta ut. Som 5b ägare blev jag ju lite ställd när dedär dök upp. Tror ni det är bb58 caset eller samma som tidigare bronzos?
Tror du dem släpper en ny gmt i andra färger så tidigt?GMT i nya färger?!
Nyckelord: ”introduced”
Behöver ju inte nödvändigtvis vara en BB variant (även om det är sannolikt). Rent generellt så vore det ju lite hål i huvudet att ta fram ett inhouse GMT verk och sen bara ha en modell i sin katalog. Lite mer borde man ju kunna få ut ur en investering.Tror du dem släpper en ny gmt i andra färger så tidigt?
Jag tror däremot att det släpps nyheter kring tudor style modellerna då dessa varit iskalla på marknaden, ingen inhouse på dem heller.
Men ja kan ha fel
Tror du sträcker efter halmstrån. Nog bara ett konstaterande att denna modell är den första GMT i deras sortiment. I morgon och torsdag vet vi merGMT i nya färger?!
Nyckelord: ”introduced”
Tror du dem släpper en ny gmt i andra färger så tidigt?
Jag tror däremot att det släpps nyheter kring tudor style modellerna då dessa varit iskalla på marknaden, ingen inhouse på dem heller.
Men ja kan ha fel
Där sa du någotSätter en femma på GMT i two tone.
Tror du dem släpper en ny gmt i andra färger så tidigt?
Men ja kan ha fel
Tror du sträcker efter halmstrån. Nog bara ett konstaterande att denna modell är den första GMT i deras sortiment. I morgon och torsdag vet vi mer
Vad gick den för?Ngn här som knep den här på Haraldssons auktioner i kväll?
Partiet med den och fyra andra klockor gick för 12400 plus provision. Var sugen haka på men det kändes risky då man inte kunnat kolla Advisor.Vad gick den för?