60.000kr ! För länken.Kan tänka mig nya kronografen. Blir intressant att se listpris.
50’ med natoband only.
Är det solitt guld? Eller ”gold-capped” som på dykaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
60.000kr ! För länken.Kan tänka mig nya kronografen. Blir intressant att se listpris.
Ser fram emot mer bilder på denna rackare. Gärna en minirecension ocksåNytt in!
Typiskt, det har du nog rätt i! Lurigt ljus...Ser ut som en vanlig BB Dark eller?
Läge för "G,¢Personligen gillar jag det som Tudor visar, de vågar vara Tudor ...alla behöver inte gilla det men de vågar.
Den ger ju begreppet "långa luggar" en helt ny innebörd iaf!Har gott 4h sedan detta odjur (aka heffaklump) släpptes och ärligt talat börjar den faktiskt växa i mina ögon.
Har gott från ”VAFAN ÄR DET DÄR” till ”hmm... intressant”
Vem vet, imorgon när fler bilder kommer och kanske ett videoreportage från HODINKEE kanske det slutar med ”GE MIG”
Den är bra, men det blev återigen kortlivat. Kortfattad recension: buren första dagen, sedan tog jag alltid min 16570 varje morgon veckan ut och nu är nytt på ingång i stället (reverso).Ser fram emot mer bilder på denna rackare. Gärna en minirecension också
Tycker den är skitsnygg.Har gott 4h sedan detta odjur (aka heffaklump) släpptes och ärligt talat börjar den faktiskt växa i mina ögon.
Har gott från ”VAFAN ÄR DET DÄR” till ”hmm... intressant”
Vem vet, imorgon när fler bilder kommer och kanske ett videoreportage från HODINKEE kanske det slutar med ”GE MIG”
Den är fin. Hade dock önskat att de gjort en Big Block revival med tre sub-dials!Den här är ju helt Ok
Vart hittar du priserna?60.000kr ! För länken.
50’ med natoband only.
Är det solitt guld? Eller ”gold-capped” som på dykaren?
Vart hittar du priserna?
Tråkigt! Ja lite sugen. Får hoppas kommande ägare bombar med snygga bilder istället.Den är bra, men det blev återigen kortlivat. Kortfattad recension: buren första dagen, sedan tog jag alltid min 16570 varje morgon veckan ut och nu är nytt på ingång i stället (reverso).
Nytt in!
Tudors hemsidaVart hittar du priserna?
Ja tyvärr ser det ut som det. Fick nästan upp hoppet där.Ser ut som en vanlig BB Dark eller?
Nu hittade jag också priserna. För mycket hålla på och Scrolla för att komma vidare!Tudors hemsida
Tänkte väl att det inte är så innovativt att förverkliga ett gammalt koncept man haft i byrålådan i 60 år samt byta material på tre befintliga modeller.Förstår faktiskt inte riktigt hur du tänker, snarare är innovationskraften stor, men däremot kanske det inte faller samtliga i smaken. Kolla på storebror vad de spottar ur sig, där kan vi snacka fantasilöst..
Som sagt kul att man har ett snyggt riktigt jubilee istället för den uppsjö fula nästan-men-inte-riktigt-jubilee man haft tidigare på diverse modeller.Vad tycker fölket om denna då? Är rätt kluven, men samtidigt är den ändå cool på något sjukt vis.
Som sagt kul att man har ett snyggt riktigt jubilee istället för den uppsjö fula nästan-men-inte-riktigt-jubilee man haft tidigare på diverse modeller.
Gillar den, tror 36mm kan vara riktigt bra!Vad tycker fölket om denna då? Är rätt kluven, men samtidigt är den ändå cool på något sjukt vis.