Jag ansluter mig till Team micke_s i frågan
Oavsett vad man tycker så är det åtminstone extremt mycket mer intressant än resten från Tudor i år och även från Rolex. Men med den stora massan som gör på sig av en keramisk bezelring kanske det inte är så konstigt att det här är ett par steg för långt. Dessutom så ser man ingen snabb klipparpotential att köpa och säljare vidare för vinst, vilket i dagens klocksväng har större nedkylande effekt är en avstannande Gulfström
Tror att det är en framtida klassiker då jag räknar med att de lägger ner produktionen inom ett par år. Lite synd att de inte gjorde den limiterad.
Tycker att de produktbilder som Tudor frontar P01 med är riktigt dåliga när man ser inte de olika borstningarna. Det gör att klockan får ett mycket mer menlöst intryck än om man surfar bortom förstabilderna.
Hittade inga mått L2L i artikeln och det är nog det största orosmomentet, att det ser ut att vara ett rejält tilltaget mått och att det kan riskera att sitta dåligt på handleden och se konstigt ut med ett nato eller läderstronk.