Och denna outfitKompletta klockan med dessa så är man home free
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och denna outfitKompletta klockan med dessa så är man home free
Den är väldigt trevlig, kan dock inte släppa att kronan passar så illa med pushers för kronografen. Tycker det skär sig tyvärr och synd att de inte ändrade detta från den tidigare kronografen...Den är ju ändå rätt trevlig!
Mysig, men för dyr!Handledsskott på nya kronografen
Den är väldigt trevlig, kan dock inte släppa att kronan passar så illa med pushers för kronografen. Tycker det skär sig tyvärr och synd att de inte ändrade detta från den tidigare kronografen...
Den bärs större tycker jag då caset är lite biffigareVet ni hur Black Bay 36 bärs i jämförelse med Rolex 16013? Testade en sådan och även om jag har ganska stora handleder så kändes den inte så liten. Tror ni 36mm Black Bay skulle passa mig?
Har nämligen fått upp ögonen för mindre klockor (eller ja, mindre än vad trenden är).
+1 på den @TobiasD.Den bärs större tycker jag då caset är lite biffigare
Tack!Den bärs större tycker jag då caset är lite biffigare
Sweet, låter som att det är en riktigt trevlig klocka.+1 på den @TobiasD.
Hade en BB36 tidigare och äger nu min DJ 16200. BB36 känns något bitigare iom boetten och kronan. Känns mer solid än en 5 siffrig DJ också.
TudorTorsdag!
Om detta är vad Tudor och Rolex levererar så har båda företaget antagit något dåligt vad!
Tudor torsdag med min Bronzo. Intressant att de nu ersatt denna med nya Slate Grey - Jag klagar inte!
Jag tror den här kommer bli riktigt bra, kanske tar ett tag innan man vänjer sig.
Det var ingen brist på glåpord på Tudors insta igår men min favorit var nog "looks like Terminator's codpiece"
Haha. Snacka om att dränka sin sorg på rätt sättvar lite besviken på Basel så jag gick och köpte en bb58 med alla band
Man blir förvånad. En så enkel grej som att byta bezel, tavla och visare. Det skulle säkert öka försäljningen men det skiter Tudor i haha.Ny pelagos? Näää
Bb58 röd/blå? Näää
Bronzo blå i 58a boett!!? Näää
Håller medBästa släppet på Basel 2019, haters gonna hate....
Blandat. Bezelen är helguld meden resten är guldöverdrag. En riktigt riktigt tjock plätering med andra ord som kommer hålla livet ut.
Tycker denna va snygg, är det 18k guld man ser? Massivt? Eller är det bara en guldplätering?
Blandat. Bezelen är helguld meden resten är guldöverdrag. En riktigt riktigt tjock plätering med andra ord som kommer hålla livet ut.
Och jag håller med, tycker den är asball. Speciellt på läderband!