Haha, tack! Grym bra klocka i alla fall, får nästan all handledstid numeraBra nick samt klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, tack! Grym bra klocka i alla fall, får nästan all handledstid numeraBra nick samt klocka!
Hur känns färgen? Skiljer väldigt mkt på bilder. Stark blå? Nästan svart?Så! Blev en blå bb36.
Mer åt det svarta hållet efter sådär några timmar på handleden inomhus. Precis så tänkte jag med, skönt med något badsäkert som ändå ser bra ut. Får återkomma med bilder i lite olika ljusförhållanden.Hur känns färgen? Skiljer väldigt mkt på bilder. Stark blå? Nästan svart?
Funderar på en själv då jag tycker den är fin och det hade varit bra med en som tål lite stryk....
Absolut, verkligen en fin klocka Välkommen!Kan man räkna in sig som en medlem nu? Första klockan värd att kalla klocka, köpte av Mikaell här på ks. Den fick även godkänt av min andra hälft när jag kom hem med den .
Och jubilee i helstål till BB36. Icke TT!För övrigt skulle tudor släppt en mörkröd BB36 på Basel. Det och en 39mm stålpelagos. Samt en blåtavlad bb58.
Funderar på om jag ska erbjuda mig som konsult åt tudor....
Du som är inkörd på DS, går inte de att få täta? Borde ju vara den ultimata stryktåliga vintage-allroundern?Hur känns färgen? Skiljer väldigt mkt på bilder. Stark blå? Nästan svart?
Funderar på en själv då jag tycker den är fin och det hade varit bra med en som tål lite stryk....
Jag upplevde den blå färgen som diskret och ganska mörk i tonen (på ett snyggt sätt), men har endast testat hos ad och därmed inte ute i dagsljusHur känns färgen? Skiljer väldigt mkt på bilder. Stark blå? Nästan svart?
Jo det går nog men iom att jag gillar klockor som är så lite använda som möjligt är det lite dumt att använda en sådan gammal sak som beater. Allt är ju känsligare - sprödare lysmassa, känsligare boetter, känsligare länkar etc och det går typ inte att ersätta en mint tavla om den tar in vattenDu som är inkörd på DS, går inte de att få täta? Borde ju vara den ultimata stryktåliga vintage-allroundern?
Vem gillar inte den där dräkten...Grattis alla Tudor Fans! Idag firar vi att Tudorälskare Lady Gaga fyller år...
Awww, och hon som hade en P01 högst på önskelistan.....Grattis alla Tudor Fans! Idag firar vi att Tudorälskare Lady Gaga fyller år...
Vem gillar inte den där dräkten...
Jag gillar Lady Gaga! Tycker hon är ett klart bättre val som ambassadör än den som dysfunktionella storebrodern Rolex valt...Awww, och hon som hade en P01 högst på önskelistan.....
Skojar du. Andra bilden vore ju perfekta PR bilden för en röd Tudor Prince Tiger kronograf.Jag gillar Lady Gaga! Tycker hon är ett klart bättre val som ambassadör än den som dysfunktionella storebrodern Rolex valt...
På Rolex fantasibild:
I verkligheten:
Vem gillar inte den där dräkten...
Lite ton-i-ton-i-ton på den där ocksåTudortorsdag
Få tillbaka länken är mkt enklare än att ta av denHar nån lite tips på hur man tar av länken från bb36? Skulle vilja använda band ibland. Har ett verktyg för bandbyte men märkte att den är för stor. Är det knepigt att sätta tillbaka länk sen?
Nu blev jag sugen på en BB36 igen.Så! Blev en blå bb36.
Köpa bergeons smala ”gaffel” så slipper man repa grjjerna! Rolex o Tudor är typ svårast o byta på..Har nån lite tips på hur man tar av länken från bb36? Skulle vilja använda band ibland. Har ett verktyg för bandbyte men märkte att den är för stor. Är det knepigt att sätta tillbaka länk sen?
MUMS! Tack detsamma!Önskar alla i tudortråden en riktigt trevlig fredag och helg!